אני חושבת שזה מלחיץ את רוב התינוקות כשמלבישים אותם דרך הראש. פתאום חושך ואולי קצת חסימת אויר ובכלל תנועה פתאומית ולא נעימה ובקשר לתינוכיס, גם תינוקי לפעמים בוכה בהתחלה אבל אחרי כמה צעדים ברחוב אן קצת יותר צעדים בבית הוא נרגע, אבל אנחנו לא בתנוחת ערסול אבל גם ראש לפעמים חצי מכוסה, אולי תנסי תנוחה אחרת?
|
תוכן התגובה:
|