פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
27/1/2003 22:44
טובה קראוזה
מאת:
ועוד שאלה: איזו מכונת כביסה יש לכן? (ואתן גם מרוצות ממנה) ? (ל"ת)
כותרת:
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
27/1/2003 20:27
איריס
-
זולו
27/1/2003 20:45
מנסיוני הדל
-
שירי
27/1/2003 22:43
מתגנבת עם שאלה OT - איך מכבסים שמיכת פליז? כביסה עדינה? כביסה צבעונית? באיזו טמפרטורה? (ל"ת)
-
טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
27/1/2003 22:49
תנסי כל שבוע
-
אורניה
27/1/2003 22:53
הי טובה, לגבי כביסה ומכונה..
-
mommy
27/1/2003 22:59
לטובה ולשירי
-
שירי
27/1/2003 22:59
תשובה לטובה
-
נורית
27/1/2003 22:59
הי טובה, אני מכבת על 30 מעלות
-
לילוש
27/1/2003 23:42
טובה, לנו היתה קריסטל 15 שנה
-
אסתית
28/1/2003 00:02
לאיריס, בקשר לתינוכיס
-
ענבל ל
28/1/2003 00:20
לטובה-מכונת כביסה
-
מיכל ר.ח
28/1/2003 07:39
איריס , איפה את גרה?
-
ענת סימון
28/1/2003 11:23
ענת
-
איריס אשוח
28/1/2003 11:51
לנו יש AEG (לא זוכרת דגם) ומאוד מאוד מרוצים
-
נעמי גטניו
28/1/2003 11:54
לאיריס, אופק שלי העדיף תנוחת בטן אל בטן
-
נעמי גטניו
28/1/2003 21:15
תודה לכל העונות, וברשותכן, אסכם למען הדורות הבאים:
-
טובה קראוזה
28/1/2003 22:42
אני עדיין לא מבינה למה לשים פליז במייבש
-
לירון
28/1/2003 22:59
תודה לירון! בקיצור - פליז מכבסים על שלושים ארבעים מעלות ומייבשים בתוך הבית או על החבל בחוץ. (ל"ת)
-
טובה קראוזה
28/1/2003 23:12
ואני גם פליז מכניסה למייבש. בעצם מכבסת במכונה ומייבשת גם פריטים שכתוב עליהם במפורש - ניקוי יבש בלבד. ואם בענייני בגדים עסקינן , שאלה לי
-
איריס גוב
28/1/2003 23:30
לירון - מאיזה פליז עשוי הפליז שלך??!!! לא מוציא סיבים ולא יכול להתייבש כל כך מהר. (ל"ת)
-
לילוש
29/1/2003 09:35
איריס.. אנחנו כל כך מתאימות...
-
תמי
29/1/2003 10:20
איריס, בקשר למעילים
-
אסתית
29/1/2003 11:26
תמי ואסתית - תודה
-
איריס גוב
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש