|
27/1/2003 22:49
|
אורניה
|
מאת:
|
|
תנסי כל שבוע
|
כותרת:
|
אצלנו הבן שלי ש-נ-א את התינוכיס עד גיל חודשיים. תנוחת העירסול היתה בלתי נסבלת מבחינתו שלא לדבר על הבטן-לבטן. בעצת גיסתי עשיתי שלושה דברים ועכשיו הוא שינה את טעמו לחלוטין ומקבל את התינוכיס, כך נראה, בכיף: 1. לא לחשוב שזה סופי זה שהוא לא אוהב בהתחלה ולנסות שוב אחת לשבוע שבועיים. הטעם שלהם משתנה ללא ספק. 2. אם הוא מתלונן כשאת מכניסה אותו- תקפצי. כן כן לקפוץ כמו קנגורו בעדינות. הוא כנראה קצת בשוק וזה נותן לו להרגיש את המצב באופן אובייקטיבי עד כמה שניתן ולא לשקוע בתוך הבכי והמצוקה. 3. בתנוחת הבטן לבטן הוא שנא שאני דוחפת לו את הראש אל מתחת לבד כל עוד הוא ער. אז אני נמנעת מזה כשהוא ער ומחזיקה את הראש שלו בידיי ונותנת לו לראות את העולם, עד שהוא נרדם. ואז משחררת לעצמי את הידיים ע"י הכנסת הראש מתחת לבד. בהצלחה
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|