פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
27/1/2003 22:49 אורניה מאת:
תנסי כל שבוע כותרת:
אצלנו הבן שלי ש-נ-א את התינוכיס עד גיל חודשיים. תנוחת העירסול היתה בלתי נסבלת מבחינתו שלא לדבר על הבטן-לבטן. בעצת גיסתי עשיתי שלושה דברים ועכשיו הוא שינה את טעמו לחלוטין ומקבל את התינוכיס, כך נראה, בכיף:
1. לא לחשוב שזה סופי זה שהוא לא אוהב בהתחלה ולנסות שוב אחת לשבוע שבועיים. הטעם שלהם משתנה ללא ספק.
2. אם הוא מתלונן כשאת מכניסה אותו- תקפצי. כן כן לקפוץ כמו קנגורו בעדינות. הוא כנראה קצת בשוק וזה נותן לו להרגיש את המצב באופן אובייקטיבי עד כמה שניתן ולא לשקוע בתוך הבכי והמצוקה.
3. בתנוחת הבטן לבטן הוא שנא שאני דוחפת לו את הראש אל מתחת לבד כל עוד הוא ער. אז אני נמנעת מזה כשהוא ער ומחזיקה את הראש שלו בידיי ונותנת לו לראות את העולם, עד שהוא נרדם. ואז משחררת לעצמי את הידיים ע"י הכנסת הראש מתחת לבד.
בהצלחה



תוכן התגובה:


תגובות נוספות
27/1/2003  20:27 איריס - זולו
27/1/2003  20:45 מנסיוני הדל - שירי
27/1/2003  22:43 מתגנבת עם שאלה OT - איך מכבסים שמיכת פליז? כביסה עדינה? כביסה צבעונית? באיזו טמפרטורה? (ל"ת) - טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
27/1/2003  22:44 ועוד שאלה: איזו מכונת כביסה יש לכן? (ואתן גם מרוצות ממנה) ? (ל"ת) - טובה קראוזה
27/1/2003  22:53 הי טובה, לגבי כביסה ומכונה.. - mommy
27/1/2003  22:59 לטובה ולשירי - שירי
27/1/2003  22:59 תשובה לטובה - נורית
27/1/2003  22:59 הי טובה, אני מכבת על 30 מעלות - לילוש
27/1/2003  23:42 טובה, לנו היתה קריסטל 15 שנה - אסתית
28/1/2003  00:02 לאיריס, בקשר לתינוכיס - ענבל ל
28/1/2003  00:20 לטובה-מכונת כביסה - מיכל ר.ח
28/1/2003  07:39 איריס , איפה את גרה? - ענת סימון
28/1/2003  11:23 ענת - איריס אשוח
28/1/2003  11:51 לנו יש AEG (לא זוכרת דגם) ומאוד מאוד מרוצים - נעמי גטניו
28/1/2003  11:54 לאיריס, אופק שלי העדיף תנוחת בטן אל בטן - נעמי גטניו
28/1/2003  21:15 תודה לכל העונות, וברשותכן, אסכם למען הדורות הבאים: - טובה קראוזה
28/1/2003  22:42 אני עדיין לא מבינה למה לשים פליז במייבש - לירון
28/1/2003  22:59 תודה לירון! בקיצור - פליז מכבסים על שלושים ארבעים מעלות ומייבשים בתוך הבית או על החבל בחוץ. (ל"ת) - טובה קראוזה
28/1/2003  23:12 ואני גם פליז מכניסה למייבש. בעצם מכבסת במכונה ומייבשת גם פריטים שכתוב עליהם במפורש - ניקוי יבש בלבד. ואם בענייני בגדים עסקינן , שאלה לי - איריס גוב
28/1/2003  23:30 לירון - מאיזה פליז עשוי הפליז שלך??!!! לא מוציא סיבים ולא יכול להתייבש כל כך מהר. (ל"ת) - לילוש
29/1/2003  09:35 איריס.. אנחנו כל כך מתאימות... - תמי
29/1/2003  10:20 איריס, בקשר למעילים - אסתית
29/1/2003  11:26 תמי ואסתית - תודה - איריס גוב


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש