פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
28/1/2003 00:20 מיכל ר.ח מאת:
לטובה-מכונת כביסה כותרת:
מכיוון שלדעתי היחסים עם מוצרי חשמל זה עינין גדול של מזל ולאו דוקא של סוג המוצר ואני כפי שאפשר להסיק מחוסרת מזל לחלוטין(בנושא הזה טפו טפו),מצאתי שיטה:אני קונה את המוצר במקרה זה מכונה,עם הכי הרבה שנות אחריות,כמובן שגם למחיר יש משקל וגם העובדה שאני לא קונה מוצרים גרמניים מקשה עלי קצת יותר אבל זה העקרון שמנחה.
ושמיכת הפליז-אני מכבסת עם שאר הדברים ב40 מעלות זאת מלפני שנה שכבר"נחרשה" כבר לא נעימה כמו חדשה אבל עדיין עושה את עבודתה ומחממת כמו שצריך.
ואיזה כייף שאפשר לענות גם לך לפעמים...

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
27/1/2003  20:27 איריס - זולו
27/1/2003  20:45 מנסיוני הדל - שירי
27/1/2003  22:43 מתגנבת עם שאלה OT - איך מכבסים שמיכת פליז? כביסה עדינה? כביסה צבעונית? באיזו טמפרטורה? (ל"ת) - טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
27/1/2003  22:44 ועוד שאלה: איזו מכונת כביסה יש לכן? (ואתן גם מרוצות ממנה) ? (ל"ת) - טובה קראוזה
27/1/2003  22:49 תנסי כל שבוע - אורניה
27/1/2003  22:53 הי טובה, לגבי כביסה ומכונה.. - mommy
27/1/2003  22:59 לטובה ולשירי - שירי
27/1/2003  22:59 תשובה לטובה - נורית
27/1/2003  22:59 הי טובה, אני מכבת על 30 מעלות - לילוש
27/1/2003  23:42 טובה, לנו היתה קריסטל 15 שנה - אסתית
28/1/2003  00:02 לאיריס, בקשר לתינוכיס - ענבל ל
28/1/2003  07:39 איריס , איפה את גרה? - ענת סימון
28/1/2003  11:23 ענת - איריס אשוח
28/1/2003  11:51 לנו יש AEG (לא זוכרת דגם) ומאוד מאוד מרוצים - נעמי גטניו
28/1/2003  11:54 לאיריס, אופק שלי העדיף תנוחת בטן אל בטן - נעמי גטניו
28/1/2003  21:15 תודה לכל העונות, וברשותכן, אסכם למען הדורות הבאים: - טובה קראוזה
28/1/2003  22:42 אני עדיין לא מבינה למה לשים פליז במייבש - לירון
28/1/2003  22:59 תודה לירון! בקיצור - פליז מכבסים על שלושים ארבעים מעלות ומייבשים בתוך הבית או על החבל בחוץ. (ל"ת) - טובה קראוזה
28/1/2003  23:12 ואני גם פליז מכניסה למייבש. בעצם מכבסת במכונה ומייבשת גם פריטים שכתוב עליהם במפורש - ניקוי יבש בלבד. ואם בענייני בגדים עסקינן , שאלה לי - איריס גוב
28/1/2003  23:30 לירון - מאיזה פליז עשוי הפליז שלך??!!! לא מוציא סיבים ולא יכול להתייבש כל כך מהר. (ל"ת) - לילוש
29/1/2003  09:35 איריס.. אנחנו כל כך מתאימות... - תמי
29/1/2003  10:20 איריס, בקשר למעילים - אסתית
29/1/2003  11:26 תמי ואסתית - תודה - איריס גוב


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש