|
28/1/2003 00:20
|
מיכל ר.ח
|
מאת:
|
|
לטובה-מכונת כביסה
|
כותרת:
|
מכיוון שלדעתי היחסים עם מוצרי חשמל זה עינין גדול של מזל ולאו דוקא של סוג המוצר ואני כפי שאפשר להסיק מחוסרת מזל לחלוטין(בנושא הזה טפו טפו),מצאתי שיטה:אני קונה את המוצר במקרה זה מכונה,עם הכי הרבה שנות אחריות,כמובן שגם למחיר יש משקל וגם העובדה שאני לא קונה מוצרים גרמניים מקשה עלי קצת יותר אבל זה העקרון שמנחה. ושמיכת הפליז-אני מכבסת עם שאר הדברים ב40 מעלות זאת מלפני שנה שכבר"נחרשה" כבר לא נעימה כמו חדשה אבל עדיין עושה את עבודתה ומחממת כמו שצריך. ואיזה כייף שאפשר לענות גם לך לפעמים...
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|