|
28/1/2003 11:54
|
נעמי גטניו
|
מאת:
|
|
לאיריס, אופק שלי העדיף תנוחת בטן אל בטן
|
כותרת:
|
טיפ קטן: כשמכניסים את הפעוט, לא לעמוד במקום ללא תזוזה (מלבד הידיים). תפעילי את הברכיים בתנועות נעימות לפשוש - תפעילי את צוות הבידור המקומית (= אמא) ופתאום הכנסת הפשוש נעשית קלה וידידותית לשני המשתמשים...
בהצלחה!
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|