פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
29/1/2003 10:20 אסתית מאת:
איריס, בקשר למעילים כותרת:
נסי בפוקס קידס, במשביר 365 או בגולף קידס.
ראיתי שיש להם הנחות סוף עונה.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
27/1/2003  20:27 איריס - זולו
27/1/2003  20:45 מנסיוני הדל - שירי
27/1/2003  22:43 מתגנבת עם שאלה OT - איך מכבסים שמיכת פליז? כביסה עדינה? כביסה צבעונית? באיזו טמפרטורה? (ל"ת) - טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
27/1/2003  22:44 ועוד שאלה: איזו מכונת כביסה יש לכן? (ואתן גם מרוצות ממנה) ? (ל"ת) - טובה קראוזה
27/1/2003  22:49 תנסי כל שבוע - אורניה
27/1/2003  22:53 הי טובה, לגבי כביסה ומכונה.. - mommy
27/1/2003  22:59 לטובה ולשירי - שירי
27/1/2003  22:59 תשובה לטובה - נורית
27/1/2003  22:59 הי טובה, אני מכבת על 30 מעלות - לילוש
27/1/2003  23:42 טובה, לנו היתה קריסטל 15 שנה - אסתית
28/1/2003  00:02 לאיריס, בקשר לתינוכיס - ענבל ל
28/1/2003  00:20 לטובה-מכונת כביסה - מיכל ר.ח
28/1/2003  07:39 איריס , איפה את גרה? - ענת סימון
28/1/2003  11:23 ענת - איריס אשוח
28/1/2003  11:51 לנו יש AEG (לא זוכרת דגם) ומאוד מאוד מרוצים - נעמי גטניו
28/1/2003  11:54 לאיריס, אופק שלי העדיף תנוחת בטן אל בטן - נעמי גטניו
28/1/2003  21:15 תודה לכל העונות, וברשותכן, אסכם למען הדורות הבאים: - טובה קראוזה
28/1/2003  22:42 אני עדיין לא מבינה למה לשים פליז במייבש - לירון
28/1/2003  22:59 תודה לירון! בקיצור - פליז מכבסים על שלושים ארבעים מעלות ומייבשים בתוך הבית או על החבל בחוץ. (ל"ת) - טובה קראוזה
28/1/2003  23:12 ואני גם פליז מכניסה למייבש. בעצם מכבסת במכונה ומייבשת גם פריטים שכתוב עליהם במפורש - ניקוי יבש בלבד. ואם בענייני בגדים עסקינן , שאלה לי - איריס גוב
28/1/2003  23:30 לירון - מאיזה פליז עשוי הפליז שלך??!!! לא מוציא סיבים ולא יכול להתייבש כל כך מהר. (ל"ת) - לילוש
29/1/2003  09:35 איריס.. אנחנו כל כך מתאימות... - תמי
29/1/2003  11:26 תמי ואסתית - תודה - איריס גוב


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש