פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
27/1/2003 21:40 לירון מאת:
כן ולא, ועוד משהו (גם ללילוש) כותרת:
כן- זו אני המעסה, ולא -אני לא מדקרת....

יש משהו שאפשר לקנות אותו בבתי מרקחת שנקרא- "קפסיקום פלסטר", משהו בסגנון הבנגיי,רק בצורת פלסטר שמדביקים על הגב, ו"מחמם" את האזור.
אומנם לא מניסיון שלי, אבל חברה שלי אמרה שזה העלים לה את הכאב(במיוחד שמדובר על נק' ספציפית) לגמרי.

לילוש- לא , לא שכחתי אתכם היום, אמרתי למעין שאני לא יכולה כי יש לי עוזרת, שבסוף לא היתה... אבל היה רופא שינים במקום...(שווה ביותר),אבל היא לא הבינה אותי...

ודי- נגמרה שעת האינטרנט לי להיום!!!
ביי


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
27/1/2003  21:21 אם יש לכם כוח - לירון
27/1/2003  21:27 גמאני גמאני!!! לפני כמה שבועות כשהייתה שביתת זבל (איכסה), - לילוש
27/1/2003  21:32 לירון, כאבי הגב נמשכים משהו כמו שבוע - טלי
27/1/2003  21:44 לירון- תודה רבה בנתיים...:) ולילה טוב לכולם (ל"ת) - טלי
28/1/2003  11:05 גדרה זה מספיק קרוב? - איילת


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש