פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
27/1/2003 23:15 לילוש מאת:
"את יכולה לקבל עוד חתיכת עוגה אבל אני חושבת שתכאב לך הבטן אחרי זה" כותרת:
זה הרבה פעמים עובד ולא רק באוכל. להשתדל להמנע מה"לא" כי הרבה פעמים המלה הקטנה והאומללה הזו גורמת לנו לעשות דווקא, על אחת כמה לילדודס.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
27/1/2003  22:39 אכילת יתר אצל פעוטות - טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
27/1/2003  22:49 תודה טובה- אבל... - רוית
28/1/2003  00:04 רוית, - שרון-ש
28/1/2003  08:56 טובה - המון תודות על הספירולינה, גם כאן. (ל"ת) - יסמין
28/1/2003  09:46 לטובה- אודה לך אם תתיחסי גם לנושא פירות - אמא פולניה
28/1/2003  13:53 תודה שרון - רוית
28/1/2003  13:57 בשמחה ובתיאבון :-) (ל"ת) - שרון-ש
28/1/2003  21:08 לרוית ולאמא פולניה, - טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
29/1/2003  12:53 לרוית, גם אצלנו מצב דומה - אורלי של ליאור
30/1/2003  21:50 לאורלי של ליאור - רוית


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש