פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
28/1/2003 00:04 שרון-ש מאת:
רוית, כותרת:
אין לי עצות מקצועיות בנושא תזונה, אבל אני יכולה להרגיע אותך שהבת שלי שגילה כגיל בתך, בקושי מכניסה משהו לפה ומאוד בררנית ושוקלת בדיוק כמו הקטנה שלך. או לי זה מה שהיא צריכה? אולי הגוף שלה שורף אנרגיה ביעילות רבה? מסכימה איתך בנושא המתוקים שיש לשלוט בו אבל בסך הכל הכללי לא נראה לי שיש בעיה אלא ילדה שאוהבת אוכל (מעורר קינאה...).



תוכן התגובה:


תגובות נוספות
27/1/2003  22:39 אכילת יתר אצל פעוטות - טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
27/1/2003  22:49 תודה טובה- אבל... - רוית
27/1/2003  23:15 "את יכולה לקבל עוד חתיכת עוגה אבל אני חושבת שתכאב לך הבטן אחרי זה" - לילוש
28/1/2003  08:56 טובה - המון תודות על הספירולינה, גם כאן. (ל"ת) - יסמין
28/1/2003  09:46 לטובה- אודה לך אם תתיחסי גם לנושא פירות - אמא פולניה
28/1/2003  13:53 תודה שרון - רוית
28/1/2003  13:57 בשמחה ובתיאבון :-) (ל"ת) - שרון-ש
28/1/2003  21:08 לרוית ולאמא פולניה, - טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
29/1/2003  12:53 לרוית, גם אצלנו מצב דומה - אורלי של ליאור
30/1/2003  21:50 לאורלי של ליאור - רוית


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש