פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
28/1/2003 21:08 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית מאת:
לרוית ולאמא פולניה, כותרת:
רוית, ודאי שלא התכוונתי להסחת דעת כל הזמן. כאמור, קשה מאד לקבוע מהו המצב על סמך התכתבות באינטרנט, ולכן מציעה לכם במקביל לרופא לפנות לדיאטנית. ייתכן שזו אזעקת שווא, כפי שכתבה שרון, אך לשם כך את זקוקה לאיש מקצוע.
לגבי העוגה - אפשר להגיד שזה לא בריא, ושהיא צריכה אוכל בריא שיבנה לה את הגוף, ואוכל לא בריא לא יבנה לה את הגוף ולא יהיה לה כוח ... (לצייר, לשחק וכו', משהו שהיא אוהבת). מצד שני, נראה לי שבתך עדיין צעירה מדי למסרים מסוג זה.

אמא פולניה,
לגבי הפירות, אני ממליצה לא להקפיא. חבל ואין צורך. זה בניגוד למרק שטרחת עליו ובישלת. גרבר אפשר לשמור שלושה ימים במקרר - כשאת פותחת - העבירי לכלי נפרד כך שהצנצנת המקורית לא תבוא במגע עם הכפית ממנה אכל התינוק.
פירות טריים שריסקת בפומפייה כדאי לזרוק לאחר השימוש (מקסימום לשמור כמה שעות במקרר), כיוון שהם פשוט משחירים וכן החשיפה לאור ולחמצן מורידה את ערכם של חלק מהויטמינים. בגרברים למיניהם יש תוספת של ויטמין C שמאפשרת קבלה של מינימום מהויטמין.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
27/1/2003  22:39 אכילת יתר אצל פעוטות - טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
27/1/2003  22:49 תודה טובה- אבל... - רוית
27/1/2003  23:15 "את יכולה לקבל עוד חתיכת עוגה אבל אני חושבת שתכאב לך הבטן אחרי זה" - לילוש
28/1/2003  00:04 רוית, - שרון-ש
28/1/2003  08:56 טובה - המון תודות על הספירולינה, גם כאן. (ל"ת) - יסמין
28/1/2003  09:46 לטובה- אודה לך אם תתיחסי גם לנושא פירות - אמא פולניה
28/1/2003  13:53 תודה שרון - רוית
28/1/2003  13:57 בשמחה ובתיאבון :-) (ל"ת) - שרון-ש
29/1/2003  12:53 לרוית, גם אצלנו מצב דומה - אורלי של ליאור
30/1/2003  21:50 לאורלי של ליאור - רוית


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש