רוית, ודאי שלא התכוונתי להסחת דעת כל הזמן. כאמור, קשה מאד לקבוע מהו המצב על סמך התכתבות באינטרנט, ולכן מציעה לכם במקביל לרופא לפנות לדיאטנית. ייתכן שזו אזעקת שווא, כפי שכתבה שרון, אך לשם כך את זקוקה לאיש מקצוע. לגבי העוגה - אפשר להגיד שזה לא בריא, ושהיא צריכה אוכל בריא שיבנה לה את הגוף, ואוכל לא בריא לא יבנה לה את הגוף ולא יהיה לה כוח ... (לצייר, לשחק וכו', משהו שהיא אוהבת). מצד שני, נראה לי שבתך עדיין צעירה מדי למסרים מסוג זה.
אמא פולניה, לגבי הפירות, אני ממליצה לא להקפיא. חבל ואין צורך. זה בניגוד למרק שטרחת עליו ובישלת. גרבר אפשר לשמור שלושה ימים במקרר - כשאת פותחת - העבירי לכלי נפרד כך שהצנצנת המקורית לא תבוא במגע עם הכפית ממנה אכל התינוק. פירות טריים שריסקת בפומפייה כדאי לזרוק לאחר השימוש (מקסימום לשמור כמה שעות במקרר), כיוון שהם פשוט משחירים וכן החשיפה לאור ולחמצן מורידה את ערכם של חלק מהויטמינים. בגרברים למיניהם יש תוספת של ויטמין C שמאפשרת קבלה של מינימום מהויטמין.
|
תוכן התגובה:
|