פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
28/1/2003 18:37 איריס גוב מאת:
יקירתי, הכל יכול להיות כותרת:
ייתכן ומרמז על הפלה, ייתכן גם שזו סתם הזעקת שווא. יש הרבה מאוד תינוקות חמודים ובריאים, שאמותיהם דיממו במהלך החדשים הראשונים.
מעבר לחיבוק חם מעבר לרשת האינטרנטית, נראה לי כי זו מסוג השאלות שאין להן מענה וירטואלי, ואת פשוט צריכה לקחת את עצמך וללכת להבדק.
תנסי להרים טלפון למוקד של הקופה, ואם אין אפשרות להבדק שם, תוכלי אולי לקבל הפניה למיון.

מניסיוני (ולא יודעת אם זה בכלל מעודד) יכולה לספר על הריון שהפרשה דמית רימזה על סופו בשבוע יותר מתקדם משלך, והריון אחר שהעוברית שלו חגגה לא מזמן 9 שנים.

מחזיקה לך אצבעות,
ומקווה לשמוע ממך עידכון חיובי במהרה,
איריס

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
28/1/2003  22:57 bleeding very common in early pregnancy - amnon
29/1/2003  04:47 ארבע בבוקר ואני לא נרדמת.. כל כך קשה לי לישון - שמש
29/1/2003  08:14 שמש אני עם דימום בשבוע 15 - זהר
29/1/2003  09:25 זהר, עשית לי התקף לב! - תמי
29/1/2003  09:30 לשמש: תגידי להם שאת לא מרגישה טוב ויש לך חום - שרה
29/1/2003  14:40 זהו. הוא לא מתפתח. גרידה. הצילו. (ל"ת) - שמש
29/1/2003  14:47 שמש יקרה, - תמי
29/1/2003  15:52 לשמש-עידוד - מישהי
29/1/2003  16:00 שמש יקירה - לילוש
29/1/2003  20:31 שמש יקרה - לפי השם הוירטואלי את בן אדם מאוד אופטימי, תנסי לשמור על אופטימיות גם עכשיו - נומי
30/1/2003  09:12 חיבוקים ונשיקות גם ממני. מקווה שהכל יסתדר לך מכאן והלאה (ל"ת) - Adi
30/1/2003  15:41 גם אני עברתי את זה - מירב28
31/1/2003  15:16 שמש יקרה - מחר שוב תזרח השמש, החיים יהיו יפים יותר מאמש... - שרי


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש