פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
29/1/2003 08:14 זהר מאת:
שמש אני עם דימום בשבוע 15 כותרת:
רצתי מיד למיון, זה היה אקטרופיון (מעין פצע בצוואר הרחם שלעיתים בהריון מדמם), לא מסכן את ההריון ולא שומדבר. מה שכן - עלה לי כסף ועצבים המיון הזה, אז בכל מקרה ממליצה לך להגיע למיון רק עם הפנייה, כמו שהציעה לך איריס.
תעדכני.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
28/1/2003  18:37 יקירתי, הכל יכול להיות - איריס גוב
28/1/2003  22:57 bleeding very common in early pregnancy - amnon
29/1/2003  04:47 ארבע בבוקר ואני לא נרדמת.. כל כך קשה לי לישון - שמש
29/1/2003  09:25 זהר, עשית לי התקף לב! - תמי
29/1/2003  09:30 לשמש: תגידי להם שאת לא מרגישה טוב ויש לך חום - שרה
29/1/2003  14:40 זהו. הוא לא מתפתח. גרידה. הצילו. (ל"ת) - שמש
29/1/2003  14:47 שמש יקרה, - תמי
29/1/2003  15:52 לשמש-עידוד - מישהי
29/1/2003  16:00 שמש יקירה - לילוש
29/1/2003  20:31 שמש יקרה - לפי השם הוירטואלי את בן אדם מאוד אופטימי, תנסי לשמור על אופטימיות גם עכשיו - נומי
30/1/2003  09:12 חיבוקים ונשיקות גם ממני. מקווה שהכל יסתדר לך מכאן והלאה (ל"ת) - Adi
30/1/2003  15:41 גם אני עברתי את זה - מירב28
31/1/2003  15:16 שמש יקרה - מחר שוב תזרח השמש, החיים יהיו יפים יותר מאמש... - שרי


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש