פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
30/1/2003 15:41 מירב28 מאת:
גם אני עברתי את זה כותרת:
והגרידה היתה לי די טראומה אבל.... שוכחים את זה מהר.
אני ניסיתי עוד פעם רק אחרי שנה וקצת אבל יש כאלה שמנסות שוב אחרי חודש.
תדברי על זה הרבה, תקראי על זה, לי זה עזר.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
28/1/2003  18:37 יקירתי, הכל יכול להיות - איריס גוב
28/1/2003  22:57 bleeding very common in early pregnancy - amnon
29/1/2003  04:47 ארבע בבוקר ואני לא נרדמת.. כל כך קשה לי לישון - שמש
29/1/2003  08:14 שמש אני עם דימום בשבוע 15 - זהר
29/1/2003  09:25 זהר, עשית לי התקף לב! - תמי
29/1/2003  09:30 לשמש: תגידי להם שאת לא מרגישה טוב ויש לך חום - שרה
29/1/2003  14:40 זהו. הוא לא מתפתח. גרידה. הצילו. (ל"ת) - שמש
29/1/2003  14:47 שמש יקרה, - תמי
29/1/2003  15:52 לשמש-עידוד - מישהי
29/1/2003  16:00 שמש יקירה - לילוש
29/1/2003  20:31 שמש יקרה - לפי השם הוירטואלי את בן אדם מאוד אופטימי, תנסי לשמור על אופטימיות גם עכשיו - נומי
30/1/2003  09:12 חיבוקים ונשיקות גם ממני. מקווה שהכל יסתדר לך מכאן והלאה (ל"ת) - Adi
31/1/2003  15:16 שמש יקרה - מחר שוב תזרח השמש, החיים יהיו יפים יותר מאמש... - שרי


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש