פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
29/1/2003 08:33 כרמית_מ מאת:
תלוי בילד... כותרת:
עקרונית, גם אני מעדיפה שירותים ישר, אבל יש ילדים שזה מפחיד אותם, גם עם הישבנון - ואז עדיף סיר. בכלל, לסיר יש יתרון של יותר עצמאות, וזה חשוב בנושא הצרכים.
אצלנו - היה חשוב סיר, כי היו שני נגמלים...
בקיצור - עקרונות זה דבר יפה, אבל לא תמיד מתאים למציאות. אין טעם להדבק לעקרונות בנושא כל כך טכני, אלא פשוט לזרום עם המציאות...
אגב, ישנה שיטה של לגדל תינוקות ללא חיתולים מהתחלה או מגיל צעיר מאד(וזו לא גמילה מוקדמת, אלא משהו אחר לגמרי) - ואז בדרך כלל משתמשים בסיר, כי זה יותר נוח, במיוחד אצל תינוקות שעוד לא יושבים.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
28/1/2003  22:37 סיר הסירים - אסתית
29/1/2003  09:38 אי אפשר לקבוע מראש - מכי
29/1/2003  11:18 ... אבל איך בדיוק גומלים? - כרמית
29/1/2003  13:05 כרמית, שנה ו-3 זה ממש קטן, למה למהר? - ורדה
29/1/2003  14:34 כרמית יקרה, גם אני חושבת שגיל שנה ושלוש הוא גיל צעיר - אסתית
29/1/2003  16:09 איפה נמצא הפעוט רוב שעות העירות שלו? - ענת ב
29/1/2003  21:14 הוא קטן מידי, וזה יביא למצב הפוך ממה שאת רוצה - הדס ל-3
30/1/2003  10:26 תלוי.... - כרמית_מ
30/1/2003  22:38 ואפרופו גמילה - ספר מומלץ ( לא סיר הסירים) - שרי


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש