עקרונית, גם אני מעדיפה שירותים ישר, אבל יש ילדים שזה מפחיד אותם, גם עם הישבנון - ואז עדיף סיר. בכלל, לסיר יש יתרון של יותר עצמאות, וזה חשוב בנושא הצרכים. אצלנו - היה חשוב סיר, כי היו שני נגמלים... בקיצור - עקרונות זה דבר יפה, אבל לא תמיד מתאים למציאות. אין טעם להדבק לעקרונות בנושא כל כך טכני, אלא פשוט לזרום עם המציאות... אגב, ישנה שיטה של לגדל תינוקות ללא חיתולים מהתחלה או מגיל צעיר מאד(וזו לא גמילה מוקדמת, אלא משהו אחר לגמרי) - ואז בדרך כלל משתמשים בסיר, כי זה יותר נוח, במיוחד אצל תינוקות שעוד לא יושבים.
|
תוכן התגובה:
|