נוה בן שנה ושלושה חודשים, אני חושבת להתחיל בתהליך הגמילה. מס' שאלות לי אליכן: 1. איך יודעים שהילד בשל לגמילה? 2. איך מתבצע תהליך הגמילה? 3. נוה בתינוקיה, שם הם אינם מתחילים בתהליך גמילה היו תויש בגן קטנטנים אשר הם לא רוצים שיהיו סירים מלאים בנפלאות בגן (לדעתי בצדק). הם מוכנים לשתף פעולה ובתנאי שהגמילה תחת בבית. איך משלבים זאת?
רב תודות, כרמית
|
תוכן התגובה:
|