הם עדיין בגיל שאינם יכולים לשלוט על היציאות שלהם, השפה עדיין לא מגובשת , כדי שיוכלו לומר: עשיתי.., יש לי.... אני את 2 ילדי הבוגרים לא גמלתי לפני גיל 3 וחצי, ואז זה לקח בדיוק 3 ימים וגמרנו. גם נעזרנו בקלטת של חני נחמיאס: בלי חיתולים. עם הקטנה עכשיו, היא בת שנתיים נראה לי שזה יהיה עוד מס' חודשים, משום שהיא מדברת וגם מודיעה לנו קודם שהיא צריכה לעשות קקי. כל ילד לפי קצב התפתחותו הפיזית, ההבנתית והשפתית. אם עושים זאת קודם, זה רק ימשך על פני הרבה זמן, וגם עלולים לפתח בעיות של עצירות. בקשר לכסא עם הסיר שהיה פעם, אז באמת פעם היה להם המון המון זמן וסבלנות , ישבו ליד הילד לפעמים במשך שעה ודחפו את האוכל לפה, סיפרו סיפורים וחיכו ליציאות, וזה קרה משום שזה נמשך הרבה זמן . בהצלחה
|
תוכן התגובה:
|