פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
29/1/2003 21:14 הדס ל-3 מאת:
הוא קטן מידי, וזה יביא למצב הפוך ממה שאת רוצה כותרת:
הם עדיין בגיל שאינם יכולים לשלוט על היציאות שלהם, השפה עדיין לא מגובשת , כדי שיוכלו לומר: עשיתי.., יש לי....
אני את 2 ילדי הבוגרים לא גמלתי לפני גיל 3 וחצי, ואז זה לקח בדיוק 3 ימים וגמרנו. גם נעזרנו בקלטת של חני נחמיאס: בלי חיתולים.
עם הקטנה עכשיו, היא בת שנתיים נראה לי שזה יהיה עוד מס' חודשים, משום שהיא מדברת וגם מודיעה לנו קודם שהיא צריכה לעשות קקי.
כל ילד לפי קצב התפתחותו הפיזית, ההבנתית והשפתית. אם עושים זאת קודם, זה רק ימשך על פני הרבה זמן, וגם עלולים לפתח בעיות של עצירות.
בקשר לכסא עם הסיר שהיה פעם, אז באמת פעם היה להם המון המון זמן וסבלנות , ישבו ליד הילד לפעמים במשך שעה ודחפו את האוכל לפה, סיפרו סיפורים וחיכו ליציאות, וזה קרה משום שזה נמשך הרבה זמן .
בהצלחה

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
28/1/2003  22:37 סיר הסירים - אסתית
29/1/2003  08:33 תלוי בילד... - כרמית_מ
29/1/2003  09:38 אי אפשר לקבוע מראש - מכי
29/1/2003  11:18 ... אבל איך בדיוק גומלים? - כרמית
29/1/2003  13:05 כרמית, שנה ו-3 זה ממש קטן, למה למהר? - ורדה
29/1/2003  14:34 כרמית יקרה, גם אני חושבת שגיל שנה ושלוש הוא גיל צעיר - אסתית
29/1/2003  16:09 איפה נמצא הפעוט רוב שעות העירות שלו? - ענת ב
30/1/2003  10:26 תלוי.... - כרמית_מ
30/1/2003  22:38 ואפרופו גמילה - ספר מומלץ ( לא סיר הסירים) - שרי


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש