פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
29/1/2003 10:00 דנה11 מאת:
ראיתי את הדיונים הקודמים, אך הם די ישנים, ואני מבינה כי יש כבר דגם חדש יותר. אגב, אם יש שיבוש בשם הסלקל- עימכן הסליחה. (ל"ת) כותרת:


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
29/1/2003  14:06 לנו יש nania, ששימשה אותנו עד שנומיק צמחה ממנה החוצה, בגיל שנה וקצת - עדה
29/1/2003  16:41 שאלה לגבי סלקל maxi cosy - שלי
29/1/2003  19:30 סתיו בן 7 חוד' ועדיין מסתדר טוב במקסי קוזי (מיקו) - איילה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש