פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
29/1/2003 10:00
דנה11
מאת:
ראיתי את הדיונים הקודמים, אך הם די ישנים, ואני מבינה כי יש כבר דגם חדש יותר. אגב, אם יש שיבוש בשם הסלקל- עימכן הסליחה. (ל"ת)
כותרת:
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
29/1/2003 14:06
לנו יש nania, ששימשה אותנו עד שנומיק צמחה ממנה החוצה, בגיל שנה וקצת
-
עדה
29/1/2003 16:41
שאלה לגבי סלקל maxi cosy
-
שלי
29/1/2003 19:30
סתיו בן 7 חוד' ועדיין מסתדר טוב במקסי קוזי (מיקו)
-
איילה
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש