|
29/1/2003 16:41
|
שלי
|
מאת:
|
|
שאלה לגבי סלקל maxi cosy
|
כותרת:
|
הבן שלי בן חודשיים וחצי והאמת שנראה לי שהוא כבר די ממלא את הסלקל. האם הוא לא אמור להספיק עד גיל שנה? הילד שלי לא כל כך גדול, האם הסלקל הספציפי הזה קטן? ואם הוא באמת קטן יש משהו באמצע שמתאים עד שעוברים לכיסא הגדול שיושבים בו עם הפנים קדימה?
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|