פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
29/1/2003 16:41 שלי מאת:
שאלה לגבי סלקל maxi cosy כותרת:
הבן שלי בן חודשיים וחצי והאמת שנראה לי שהוא כבר די ממלא את הסלקל. האם הוא לא אמור להספיק עד גיל שנה? הילד שלי לא כל כך גדול, האם הסלקל הספציפי הזה קטן? ואם הוא באמת קטן יש משהו באמצע שמתאים עד שעוברים לכיסא הגדול שיושבים בו עם הפנים קדימה?

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
29/1/2003  10:00 ראיתי את הדיונים הקודמים, אך הם די ישנים, ואני מבינה כי יש כבר דגם חדש יותר. אגב, אם יש שיבוש בשם הסלקל- עימכן הסליחה. (ל"ת) - דנה11
29/1/2003  14:06 לנו יש nania, ששימשה אותנו עד שנומיק צמחה ממנה החוצה, בגיל שנה וקצת - עדה
29/1/2003  19:30 סתיו בן 7 חוד' ועדיין מסתדר טוב במקסי קוזי (מיקו) - איילה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש