פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
29/1/2003 19:30 איילה מאת:
סתיו בן 7 חוד' ועדיין מסתדר טוב במקסי קוזי (מיקו) כותרת:
מה זאת אומרת ממלא את הסלקל - הרגליים יוצאות? המדד הוא הראש. הוא אמור להיות מונח טוב על המשענת, בשום פנים לא לצאת החוצה. וגם הרצועות אמורות לבוא מלמעלה (ולא ממתחת לגב). אם זה בסדר - אז הסלקל לא קטן עליו. אבל אם זה עדיין מפריע לך את יכולה לקנות כסא לאותו שהוא מ0 עד 18 קילו ולשים אותו בניגוד לתנוע.
בהצלחה

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
29/1/2003  10:00 ראיתי את הדיונים הקודמים, אך הם די ישנים, ואני מבינה כי יש כבר דגם חדש יותר. אגב, אם יש שיבוש בשם הסלקל- עימכן הסליחה. (ל"ת) - דנה11
29/1/2003  14:06 לנו יש nania, ששימשה אותנו עד שנומיק צמחה ממנה החוצה, בגיל שנה וקצת - עדה
29/1/2003  16:41 שאלה לגבי סלקל maxi cosy - שלי


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש