|
2/2/2003 09:00
|
דשא
|
מאת:
|
|
כלום!!! כמעט....
|
כותרת:
|
גם שלי בת חצי שנה ואו הסיפור. עיצות: א להעביר אותה למיטה שלכם. יש לזה גם חסרונות, אבל אני מצאתי שהיתרון בלתת לה ציצי תוך כדי שינה ולא לזכור בבוקר כמה פעמים זה קרה עולה עליהם. ב לנסות כל פעם שהיא מתעוררת לתת קודם כל מוצץ (ולא אחרי הציץ "אמא את מנסה לעבוד עלי?"). בדרך כלל התגובה היא כמו זו שציינת,אבל אצלי בחודש האחרון זה הצליח פעמיים וזה נותן לי תקווה. ג נסי את המוצץ החום של פעם. ד לעתיד: בתינוק הבא לא מקשיבים ל"בלבול פטמות" בשניה שיוצאים מהבטן- דוחפים להם מוצץ!!!!!!!
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|