אך לדעתי (הלחלוטין לא מלומדת!) ומנסיוני בפריצת דיסק של בעלי בזמן האחרון, אפשר לקבל אפידורל - מהסיבה הפשוטה שבעלי קיבל זריקות אפידורליות משככות כאבים ונוגדות דלקת במרפאת כאב כטיפול בפריצה ובדלקת הנובעת ממנה. זה לא היה חומר מרדים כמו שנותנים בלידה, כמובן, אלא סדרת זריקות בודדות. שוב- בררי עם רופא/אורתופד/מרדים או במחלקת היולדות מה המדיניות וההמלצות. לידה טובה, צורית
|
תוכן התגובה:
|