פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
4/2/2003 09:35 זיוה מאת:
לשמש כותרת:
קשה לנחם כשאדם באבל, ואני מניחה שכך את מרגישה. ליבי איתך ואני מאחלת לך מכל הלב שהפעם הבאה תהיה בקרוב בבריאות ובשלמות ולא תדעי עוד צער.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
2/2/2003  08:48 שהשמש תאיר את חייך. אמן אמן אמן בקרוב מאוד הריון חדש (ל"ת) - דשא
2/2/2003  09:00 שמש יקרה , משתתפת בצערך ומאחלת לך מכל ליבי הריון חדש שיאיר את חייך . - ענת סימון
2/2/2003  09:08 שמש היקרה - מירי2
2/2/2003  09:22 חזקי ואמצי!! וזכרי, להיכנס להריון את יודעת!!!!!!! כבר הוכחת.... (ל"ת) - פיי
2/2/2003  09:33 המון חיבוקים חמים מחכה ומצפה לאור שמש חדש:-)) (ל"ת) - מעיין של ליב
2/2/2003  10:36 משתתפת בצערך והמון חיבוקים ותנחומים - שרה
2/2/2003  11:00 שמש יקרה...מחר יגיע יום חדש, ושוב השמש תזרח! - לירון
2/2/2003  11:09 תודה לכל המעודדות. (ל"ת) - שמש
2/2/2003  12:33 הביטי למעלה לשמש - נעמי
3/2/2003  17:17 שמש יקרה.. - שרונה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש