פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
4/2/2003 09:35
זיוה
מאת:
לשמש
כותרת:
קשה לנחם כשאדם באבל, ואני מניחה שכך את מרגישה. ליבי איתך ואני מאחלת לך מכל הלב שהפעם הבאה תהיה בקרוב בבריאות ובשלמות ולא תדעי עוד צער.
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
2/2/2003 08:48
שהשמש תאיר את חייך. אמן אמן אמן בקרוב מאוד הריון חדש (ל"ת)
-
דשא
2/2/2003 09:00
שמש יקרה , משתתפת בצערך ומאחלת לך מכל ליבי הריון חדש שיאיר את חייך .
-
ענת סימון
2/2/2003 09:08
שמש היקרה
-
מירי2
2/2/2003 09:22
חזקי ואמצי!! וזכרי, להיכנס להריון את יודעת!!!!!!! כבר הוכחת.... (ל"ת)
-
פיי
2/2/2003 09:33
המון חיבוקים חמים מחכה ומצפה לאור שמש חדש:-)) (ל"ת)
-
מעיין של ליב
2/2/2003 10:36
משתתפת בצערך והמון חיבוקים ותנחומים
-
שרה
2/2/2003 11:00
שמש יקרה...מחר יגיע יום חדש, ושוב השמש תזרח!
-
לירון
2/2/2003 11:09
תודה לכל המעודדות. (ל"ת)
-
שמש
2/2/2003 12:33
הביטי למעלה לשמש
-
נעמי
3/2/2003 17:17
שמש יקרה..
-
שרונה
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש