פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
2/2/2003 09:51
צורית
מאת:
גם אצלי זה לא עובד...לא נורא (ל"ת)
כותרת:
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
2/2/2003 09:34
כנראה שאני יוצאת מהכלל....
-
איימי
2/2/2003 09:40
סליחה טעות תיקון-
-
מעיין של ליב
2/2/2003 09:42
לאיימי אז בדקי שוב אם זה באמת נובמבר
-
מעיין של ליב
2/2/2003 09:45
טוב תיקון אחרון (ל"ת)
-
מעיין של ליב
2/2/2003 09:46
מעיין, אני מצטערת.
-
תמי
2/2/2003 09:47
תיקון אחרון -
-
מעיין של ליב
2/2/2003 09:51
האם חודש כניסה= מחזור אחרון או זמן ביוץ??כי יש בינהם שבועיים. (ל"ת)
-
תמי
2/2/2003 10:04
או...מצויין...דיון לא טעון- שאלת אמבטיה!
-
לירון
2/2/2003 10:08
תמי...שאלה מצויינת, כי אם למישהי יש יום הולדת בין המחזור האחרון לתאריך הביוץ ...איך יחשבו אם זה בן או בת???:-) (ל"ת)
-
לירון
2/2/2003 10:21
לירון - טוב ששאלת, כי לפי החישוב שלי הביוץ בו נכנסתי להריון היה ב- 27.12, ויש לי יומולדת ב- 25.12. נו - אז הייתי בת 29 או 30??? (ל"ת)
-
מירי2
2/2/2003 10:30
מירי...אני מתפלאה עליך...מה יש לך בן או בת? לפי זה נדע! (ל"ת)
-
לירון
2/2/2003 10:30
היי, אצלי זה לא היה בדיוק נכון
-
שרה
2/2/2003 11:04
לירוני, שאלתי כי צריך לחשב לפי חודש הכניסה להריון ++, אבל וואלה, עוד חור בשיטה! אמבטיה-
-
תמי
2/2/2003 11:22
עוד לא יושבת....ועוד דבר מטומטם לגבי השיטה- מה קורה עם תאומים בן ובת?בת כמה היתה האמא אז? (ל"ת)
-
לירון
2/2/2003 11:26
טבעת או לא טבעת; תזכרו: באמבטיה לא משאירים תינוק לבד (ל"ת)
-
שרה
2/2/2003 11:27
וואלה... (ל"ת)
-
תמי
2/2/2003 11:28
האינדיקציה הקבועה לשיטות סבתא: האם יכול לעבוד עם תאומים שוני מין.
-
כרמית_מ
2/2/2003 13:17
לכולן..החישוב הוא:
-
מעיין של ליב
2/2/2003 13:47
ידעתי שמשהו לא בסדר...
-
ארנה
2/2/2003 15:24
אני נכנסתי להריון בנובמבר עם איתמר זה בדוק ידוע ומתועד שחור על גבי לבן! אני כנראה יוצאת דופן. (ל"ת)
-
איימי
2/2/2003 16:36
מי פה יוצא(ת) דופן
-
נועה
2/2/2003 16:42
מצטערת לא עובד
-
אופירה
2/2/2003 20:35
מעיין - כבר כשכתבת את זה היית צריכה לדעת שלא תוכלי לצאת מזה בשלום :-))) (ל"ת)
-
מירי2
2/2/2003 21:47
מעיין אני איתך (ועם אודטה)
-
ליאתיתי
2/2/2003 21:53
החישוב, הטבלה הסינית, הדיאטות, -בנות הכל מאלוהים...וכמו שאומרים בגן "מה שיוצא אני מרוצה" (ל"ת)
-
שרי
2/2/2003 23:32
איימי, כל זה בגלל שאיתמר נולד בבית.... (ל"ת)
-
צביקה
3/2/2003 07:30
גם כן אודטה- ילדים זה לא פטנט כאילו ...דא...חחח:-) (ל"ת)
-
מעיין של ליב
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש