פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
2/2/2003 10:21 מירי2 מאת:
לירון - טוב ששאלת, כי לפי החישוב שלי הביוץ בו נכנסתי להריון היה ב- 27.12, ויש לי יומולדת ב- 25.12. נו - אז הייתי בת 29 או 30??? (ל"ת) כותרת:


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
2/2/2003  09:34 כנראה שאני יוצאת מהכלל.... - איימי
2/2/2003  09:40 סליחה טעות תיקון- - מעיין של ליב
2/2/2003  09:42 לאיימי אז בדקי שוב אם זה באמת נובמבר - מעיין של ליב
2/2/2003  09:45 טוב תיקון אחרון (ל"ת) - מעיין של ליב
2/2/2003  09:46 מעיין, אני מצטערת. - תמי
2/2/2003  09:47 תיקון אחרון - - מעיין של ליב
2/2/2003  09:51 גם אצלי זה לא עובד...לא נורא (ל"ת) - צורית
2/2/2003  09:51 האם חודש כניסה= מחזור אחרון או זמן ביוץ??כי יש בינהם שבועיים. (ל"ת) - תמי
2/2/2003  10:04 או...מצויין...דיון לא טעון- שאלת אמבטיה! - לירון
2/2/2003  10:08 תמי...שאלה מצויינת, כי אם למישהי יש יום הולדת בין המחזור האחרון לתאריך הביוץ ...איך יחשבו אם זה בן או בת???:-) (ל"ת) - לירון
2/2/2003  10:30 מירי...אני מתפלאה עליך...מה יש לך בן או בת? לפי זה נדע! (ל"ת) - לירון
2/2/2003  10:30 היי, אצלי זה לא היה בדיוק נכון - שרה
2/2/2003  11:04 לירוני, שאלתי כי צריך לחשב לפי חודש הכניסה להריון ++, אבל וואלה, עוד חור בשיטה! אמבטיה- - תמי
2/2/2003  11:22 עוד לא יושבת....ועוד דבר מטומטם לגבי השיטה- מה קורה עם תאומים בן ובת?בת כמה היתה האמא אז? (ל"ת) - לירון
2/2/2003  11:26 טבעת או לא טבעת; תזכרו: באמבטיה לא משאירים תינוק לבד (ל"ת) - שרה
2/2/2003  11:27 וואלה... (ל"ת) - תמי
2/2/2003  11:28 האינדיקציה הקבועה לשיטות סבתא: האם יכול לעבוד עם תאומים שוני מין. - כרמית_מ
2/2/2003  13:17 לכולן..החישוב הוא: - מעיין של ליב
2/2/2003  13:47 ידעתי שמשהו לא בסדר... - ארנה
2/2/2003  15:24 אני נכנסתי להריון בנובמבר עם איתמר זה בדוק ידוע ומתועד שחור על גבי לבן! אני כנראה יוצאת דופן. (ל"ת) - איימי
2/2/2003  16:36 מי פה יוצא(ת) דופן - נועה
2/2/2003  16:42 מצטערת לא עובד - אופירה
2/2/2003  20:35 מעיין - כבר כשכתבת את זה היית צריכה לדעת שלא תוכלי לצאת מזה בשלום :-))) (ל"ת) - מירי2
2/2/2003  21:47 מעיין אני איתך (ועם אודטה) - ליאתיתי
2/2/2003  21:53 החישוב, הטבלה הסינית, הדיאטות, -בנות הכל מאלוהים...וכמו שאומרים בגן "מה שיוצא אני מרוצה" (ל"ת) - שרי
2/2/2003  23:32 איימי, כל זה בגלל שאיתמר נולד בבית.... (ל"ת) - צביקה
3/2/2003  07:30 גם כן אודטה- ילדים זה לא פטנט כאילו ...דא...חחח:-) (ל"ת) - מעיין של ליב


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש