|
2/2/2003 12:14
|
Hilla
|
מאת:
|
|
עברתי את שתיהן, סיסי שליה עדיף
|
כותרת:
|
קודם כל, פעם היה הבדל ב% ההפלות בין ס"ש למ"ש בגלל שהיו מעט רופאים שבצעו ס"ש. היום זה כבר לא ככה.היום ה% דומים. כל השאר היה הרבה יותר טוב גם פעם ( 1. לא צריך לחכות בלחץ עד לבדיקה, 2. ואז עד לתשובות. 3. לא צריך לעבור לידה מוקדמת אם ח"וח...) שתי הבדיקות מאד לא נעימות. אני עברתי את ס"ש בשיבא ואת מ"ש בבלינסון. בבלינסון הייתי מרוצה מהצוות המבצע אבל מחלקת הגנטיקה היתה מזעזעת עד כדי רשלנות רפואית (ואני לא מדברת על היחס דווקא אלא על מקצועיות פרופר). בתה"ש הייתי מאד מרוצה מכולם.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|