פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
2/2/2003 12:14 Hilla מאת:
עברתי את שתיהן, סיסי שליה עדיף כותרת:
קודם כל, פעם היה הבדל ב% ההפלות בין ס"ש למ"ש בגלל שהיו מעט רופאים שבצעו ס"ש. היום זה כבר לא ככה.היום ה% דומים.
כל השאר היה הרבה יותר טוב גם פעם ( 1. לא צריך לחכות בלחץ עד לבדיקה, 2. ואז עד לתשובות. 3. לא צריך לעבור לידה מוקדמת אם ח"וח...)
שתי הבדיקות מאד לא נעימות.
אני עברתי את ס"ש בשיבא ואת מ"ש בבלינסון. בבלינסון הייתי מרוצה מהצוות המבצע אבל מחלקת הגנטיקה היתה מזעזעת עד כדי רשלנות רפואית (ואני לא מדברת על היחס דווקא אלא על מקצועיות פרופר). בתה"ש הייתי מאד מרוצה מכולם.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
2/2/2003  10:28 קשה מאוד להמליץ, אבל מקרה פרטי אחד - מירי2
2/2/2003  10:46 סיסי שילה - שרית
2/2/2003  11:37 סיסי שליה או מי שפיר... - תמי
2/2/2003  12:56 OT לתמי - גילי אבישי
2/2/2003  14:45 גילוש, - תמי


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש