פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
3/2/2003 09:54
הריונית בארונית
מאת:
מה בעצם הסיבה לכך שאסור לעשות תרגילי בטן בהריון ? (ל"ת)
כותרת:
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
2/2/2003 21:34
למיטב הבנתי כן א-ב-ל רק אם מתקיימים מספר תנאים
-
זולו
3/2/2003 06:28
תודה רבה. (ל"ת)
-
אמאשניה
3/2/2003 11:55
אסור לקפוץ !
-
גילי אבישי
3/2/2003 14:32
בבטן יש עורקים שמעבירים דם לרחם. תרגילים לא מתאימים או מאומצים יכולים לפגוע בעורקים הללו. בטן סטאטית אסורה בתכלית האיסור. יש מעט מאד תרגילים שכן ניתן לעשות בהדרכה צמודה. (ל"ת)
-
זולו
3/2/2003 14:47
אם אני זוכרת נכון מההרצאה של יהודית שריג אז תרגילי בטן בהריון
-
הריונית בארון
4/2/2003 09:46
תודה זולו והריונית בארון (ל"ת)
-
הריונית בארונית
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש