פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
3/2/2003 11:55 גילי אבישי מאת:
אסור לקפוץ ! כותרת:
בגלל הלחץ המוגבר על רצפת האגן!וככל שההריון מתקדם יותר כך זה אסור יותר!

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
2/2/2003  21:34 למיטב הבנתי כן א-ב-ל רק אם מתקיימים מספר תנאים - זולו
3/2/2003  06:28 תודה רבה. (ל"ת) - אמאשניה
3/2/2003  09:54 מה בעצם הסיבה לכך שאסור לעשות תרגילי בטן בהריון ? (ל"ת) - הריונית בארונית
3/2/2003  14:32 בבטן יש עורקים שמעבירים דם לרחם. תרגילים לא מתאימים או מאומצים יכולים לפגוע בעורקים הללו. בטן סטאטית אסורה בתכלית האיסור. יש מעט מאד תרגילים שכן ניתן לעשות בהדרכה צמודה. (ל"ת) - זולו
3/2/2003  14:47 אם אני זוכרת נכון מההרצאה של יהודית שריג אז תרגילי בטן בהריון - הריונית בארון
4/2/2003  09:46 תודה זולו והריונית בארון (ל"ת) - הריונית בארונית


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש