|
2/2/2003 22:36
|
נורית
|
מאת:
|
|
מבוהלת, אנא הרגעי, כנראה זו ציסטה וזה תקין לגמרי.
|
כותרת:
|
גיליתי את זה אחרי הלידה ורופא הילדים בבית החולים אמר שזה ציסטה וזה ייעלם בקרוב. כדי להיות בטוחה - הפני את השאלה לתיתי, רופאת השיניים לילדים שעונה בפורום מידי פעם.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|