פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
2/2/2003 22:36 נורית מאת:
מבוהלת, אנא הרגעי, כנראה זו ציסטה וזה תקין לגמרי. כותרת:
גיליתי את זה אחרי הלידה ורופא הילדים בבית החולים אמר שזה ציסטה וזה ייעלם בקרוב. כדי להיות בטוחה - הפני את השאלה לתיתי, רופאת השיניים לילדים שעונה בפורום מידי פעם.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
2/2/2003  22:26 שמא פטריה? (ל"ת) - צורית
3/2/2003  06:34 לבן שלי אותו דבר - עינת מ


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש