פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
3/2/2003 17:14 שרונה מאת:
אני חושבת.... כותרת:
מנסיוני.אולי לא ממש קר לו ,אבל בכל זאת. ידיים אמורות להיות קצת חמימות בגיל כזה כדאי יותר להקפיד.אני מאמינה שלא יקרה כלום אם תעלי לא טיפונת את הטמפרטורה.גם הבן שלי תמיד היה לו ידיים קרות. אבל אחרי חימום טיפה ראיתי שהידיים ניהיו יותר חמימות.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
2/2/2003  22:32 לא בהכרח קר לו - צורית
2/2/2003  23:37 גם אני שמה כפפות או חולצות עם שרוול מיוחד נגד שריטות.זה מחמם.אם את דואגת תגעי לו באף ואם הוא חם אז הכל בסדר (ל"ת) - איריס אשוח
2/2/2003  23:43 רק אל תכסי לו את הידיים, שלא ירים את השמיכה על הפנים במקרה. (ל"ת) - ליאתיתי
3/2/2003  00:10 לי כל הזמן אומרים שידיים קרות לתינוקות משמע תינוק בריא, אז הפסקתי לדאוג אם אני רואה שהיא לא מוטרדת... - לילוש
3/2/2003  08:43 אם אתם עוטפים את הידים עם כפפות (למרות שאין צורך לטעמי) לא לשכוח להוריד אותם בזמן ההנקה - לירון
3/2/2003  09:59 בעניין הידיים הקרות . - חיה של שירי
3/2/2003  21:39 לחיה - מהנהנים בראש, נשבעים שבפעם הבאה נלביש בעוד 8 שכבות, ועושים מה שבא לך!! - אמא של ליאור


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש