מנסיוני.אולי לא ממש קר לו ,אבל בכל זאת. ידיים אמורות להיות קצת חמימות בגיל כזה כדאי יותר להקפיד.אני מאמינה שלא יקרה כלום אם תעלי לא טיפונת את הטמפרטורה.גם הבן שלי תמיד היה לו ידיים קרות. אבל אחרי חימום טיפה ראיתי שהידיים ניהיו יותר חמימות.
|
תוכן התגובה:
|