|
3/2/2003 04:52
|
מירב קריספיל
|
מאת:
|
|
נכון שבדרך כלל לא שמים לב, אבל
|
כותרת:
|
יש מקומות (בית חולים מאיר לדוגמא) שמאפשרים לך להשאר בבגדים שלך. יש יולדות שזה כן חשוב להן, כי בכל זאת לפעמים התהליך לוקח שעות והן מרגישות יותר טוב בבגדים שלהן.
אז המלצתי לך היא להכניס את השאלה הזו לרשימת השאלות שלך, כשאת הולכת לסייר בבתי חולים, והמון בהצלחה
מירב קריספיל תומכת לידה
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|