פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
3/2/2003 08:33 תמי מאת:
עוד משהו בעניין המוניטור כותרת:
בלידה תקינה ורגילה, כשאין כל בעיה או חשש לתינוק, אין למעשה כל תועלת במוניטור רציף. אפשר להתחבר כל פרק זמן, או אפילו להאזין כל כמה זמן (כמה? תלוי באיזה שלב את בלידה) לתינוק בעזרת מכשיר אחר (בד"כ זה מה שעושים בחדרים המיועדים ללידה "טבעית").
בקיצור, אם בלידה טבעית מבוקשך, דאגי ליידע את הצוות ולשאול אם יש סיבה של ממש להתחבר למוניטור רציף. שווה לוותר.
תמי.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
2/2/2003  23:51 יקרונת, - ליאתיתי
3/2/2003  00:34 מסיכמה עם כל מילה (לת) (ל"ת) - דנדנה
3/2/2003  04:52 נכון שבדרך כלל לא שמים לב, אבל - מירב קריספיל
3/2/2003  08:28 מוניטור, תנועתיות, עירום - תמי
3/2/2003  08:30 מצטרפת למירב, ועוד - נירה
3/2/2003  08:45 מצטרפת לתמי ונירה - ממש לא חייבים חלוק! - פולינה
3/2/2003  09:08 בגדים מהבית וגם - - שירי
3/2/2003  10:53 הכי נוח בעירום, וכדאי שגם האבא... - Hilla
3/2/2003  11:29 הבהרונת ארוכה - ליאתיתי
3/2/2003  11:52 ליאתיתוש, זה אחלה, - תמי
3/2/2003  14:53 זה מזכיר לי נשכחות... - אסנת ש.
3/2/2003  17:50 וואו, תודה רבה לכולכן על התגובות הנהדרות. עזרתן לי מאוד. (ל"ת) - בחודש תשיעי
3/2/2003  22:16 חייבת להכניס אנקדוטה מהלידה של הילה... - שרי
3/2/2003  22:19 שרי! גדול !!!! (ל"ת) - ליאתיתי
4/2/2003  09:01 שרי...מעולה....כמה מתאים לבתי החולים. (ל"ת) - לירון
4/2/2003  18:38 לבשתי את החלוק של הבית חולים - שרה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש