|
3/2/2003 08:33
|
תמי
|
מאת:
|
|
עוד משהו בעניין המוניטור
|
כותרת:
|
בלידה תקינה ורגילה, כשאין כל בעיה או חשש לתינוק, אין למעשה כל תועלת במוניטור רציף. אפשר להתחבר כל פרק זמן, או אפילו להאזין כל כמה זמן (כמה? תלוי באיזה שלב את בלידה) לתינוק בעזרת מכשיר אחר (בד"כ זה מה שעושים בחדרים המיועדים ללידה "טבעית"). בקיצור, אם בלידה טבעית מבוקשך, דאגי ליידע את הצוות ולשאול אם יש סיבה של ממש להתחבר למוניטור רציף. שווה לוותר. תמי.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|