|
3/2/2003 08:45
|
פולינה
|
מאת:
|
|
מצטרפת לתמי ונירה - ממש לא חייבים חלוק!
|
כותרת:
|
אישית, הייתי עם החולצה שלי מהבית עד לצירי הלחץ ממש ואח"כ כבר הורדתי אותה בעצמי כי היא הציקה לי ובאמת לא הרגשתי שום חוסר נוחות בעירום. אבל יכולתי באותה מידה להשאר לבושה.
פולינה
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|