|
3/2/2003 11:52
|
תמי
|
מאת:
|
|
ליאתיתוש, זה אחלה,
|
כותרת:
|
זה נפלא ומקסים. מה שחשוב היה לי להבהיר הוא שיש נשים שעירום לא נוח להם, לא נעים להם, ובתי חולים בהם הרבה אנשים יוצאים ונכנסים לחדרך, ונשים אלה לא צריכות להתמודד עם בושה ומבוכה בזמן הלידה. הן צריכות להרגיש נוח... אגב, באמת כששמים מוניטור פנימי לא ניתן להתנועע. תמי.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|