|
3/2/2003 19:50
|
Adi
|
מאת:
|
|
גם אני מתלבטת המטפלת שלי עוזבת את הארץ ואני לא יודעת מה להחליט (@@@רותם ושות שלחתי לך מייל אם את רואה את ההודעה@@@)
|
כותרת:
|
רועי בן שנה ועשר הוא מאד מפותח חשבתי להכניס אותו לגן בפסח אבל לא הייתי סגורה על זה. המטפלת שלי, שאנחנו מאד אוהבים, הודיעה במפתיע שהיא רוצה לעזוב את הארץ במרץ (סיפור עצוב מאד בפני עצמו). אני לא יודעת אם זה הזמן לגן או להמשיך קצת עם מטפלת הגנון לידינו הוא של 28 ילד (יש הרבה מרחבים חצר ענקית וגם הם מחולקים לקבוצות גיל ויש עלהם ביקורת טובה מההורים ובכל זאת). בכל מיקרה אצטרך מטפלת מ 13:00 אני לא רוצה ישר ללכת על גן לכל היום. מה אתן חושבות? ובהזדמנות זו משהי מכירה מטפלת מומלצת באזור שלי? פרדס חנה-כרכור
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|