|
4/2/2003 07:51
|
דיאנה
|
מאת:
|
|
לחומד, אני לא יודעת כמה גנים כאלה יש ברעננה,
|
כותרת:
|
אבל אם זה במקרה הגן שאנחנו היינו רשומים אליו, אין לי מילים כל כך טובות להגיד עליהם. גבו מאיתנו דמי הרשמה מאד גבוהים, והובטח לנו שהם יוחזרו "בשני מקרים: אם עוברים עיר או עוזבים את הארץ" (ציטוט מדוייק של בעל הגן). מאחר ועברנו לארה"ב ענינו לדעתי על שני הקריטריונים :-) וכשביקשנו את הכסף בחזרה, פתאום הם התחילו להתחמק, ולטעון שסתם תפסנו להם מקום שתהיה להם בעיה למלא עכשיו, ורק אם ימצאו מישהו אחר במקומנו יחזיקו לנו את הכסף. רק לאחר שיחה נוקבת מארה"ב ואיום בתביעה החזירו לנו את הכסף. לכן, כשחברתך נרשמת, כדאי שתחתים את הגן על התנאים שבהם דמי ההרשמה מוחזרים, ותשמור את ההסכם הזה יחד עם הקבלה על דמי ההרשמה, כדי שלא יהיו בעיות בעתיד. אמנם לא רשמתי מה היה הגן שנרשמנו אליו, רותי לא אוהבת שכותבים כאן דברים לא נחמדים על אנשים :-) , אבל אשמח לכתוב לך אותו באימייל, ובכל מקרה העצות שנתתי טובות לכל גן.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|