|
3/2/2003 20:33
|
שרי 2
|
מאת:
|
|
אם פז המתוק ישן 6 !!!!!!! שעות רצוף בגיל 3 חודשים אז חוץ מלהתפלל שככה זה ימשך לא צריך לעשות כלום! וברצינות
|
כותרת:
|
לא כתבת אם הוא יונק או אוכל מבקבוק אבל בגיל הזה אני חושבת שעוד מוקדם לנסות ליצור סדר יום ויותר כדאי לנסות לזרום עם הצרכים שלו. שישן כשעייף ויאכל כשרעב. יש לפניו ולפניכם עוד המון התפתחות ושינויים לעבור וסדר היום שלו עוד ישתנה הרבה מאד לפי צרכיו באותו היום. תראו שלאט לאט יוצר סדר יום שיהיה שילוב של צרכיו עם הזרימה הטבעית אצלכם בבית. שש שעות רצוף בגיל 3 חודשים...כל כך הלוואי עלי...
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|