פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
3/2/2003 22:21 טנגה מאת:
אמא של פז כותרת:
האם יכול להיות שיום אחד פז פשוט לא יקום לארוחת לילה? יכול, קרה, ואני מקווה שיקרה לכם, ובקרוב.
האם כדאי להכניס אותו לסדר יום? תלוי את מי את שואלת. לעומת הגישה הזורמת עם הילד, "הלוחשת לתינוקות" מדברת על "עידוד" מלאכותי של שנת לילה מלאה כבר בשלב הזה ואפילו קודם. (פחות או יותר על ידי טקס שינה קבוע וארוחות תכופות יזומות לפני השינה.)
בדיוק כשהתלבטנו האם לנסות "להזיז" לעמית את שעות השינה, הוא דילג על ארוחת חצות, ושבועיים שלושה אח"כ גם על ארוחת האשמורת הראשונה.
אני במקומך הייתי מנסה בשלב הזה לעזור בדרכים שלא מתערבות לו יותר מדי בצרכים הטבעיים, אבל מכוונות אותו לכיוון הרצוי. כלומר, לא הייתי מאכילה אותו באופן יזום בלי שהוא דורש, אבל כן הייתי מנסה ליצור הפרדה בין יום ללילה מבחינת תאורה, רעש, בגדים; מארגנת טקס שינה; במשך הלילה כשהוא קם נמנעת ממשחקים.
לילה טוב!

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
3/2/2003  19:03 */*/*/ OT לשרי \*\*\* (וסליחה אמא של פז) - ליאתיתי
3/2/2003  20:33 אם פז המתוק ישן 6 !!!!!!! שעות רצוף בגיל 3 חודשים אז חוץ מלהתפלל שככה זה ימשך לא צריך לעשות כלום! וברצינות - שרי 2
3/2/2003  21:43 ליאתיתי- לא רק שלא קיבלתי, אפילו תהיתי מה קרה שלא ענית.... (ל"ת) - שרי
3/2/2003  22:12 שרי, שלחתי לך עכשיו שוב (ל"ת) - ליאתיתי
3/2/2003  23:37 טקס שינה, הלוחשת לתינוקות וכל השאר... - אמא של פז
4/2/2003  08:19 אני חושבת שבתור הורים לתינוקות, זה אנחנו שצריכים לשנות את סדר היום שלנו לפיהם ולא ההפך - לירון
4/2/2003  09:15 אם ככה אז הייתי משאירה את המצב כמו שהוא - טנגה
4/2/2003  09:57 אצלינו העניין יותר קריטי סביב - מעיין של ליב
4/2/2003  10:30 סדר יום לתינוק - מיכל קסטן
4/2/2003  10:33 לא תאמינו למה שקרה אתמול בלילה, - אמא של פז
4/2/2003  11:10 מסכימה עם לירון..אבל - אנה
4/2/2003  11:23 אנה...השאלה היתה על ילד בן 3 חודשים, ועל זה התשובה... - לירון
4/2/2003  11:30 ללירון, - אמא של פז


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש