|
3/2/2003 23:37
|
אמא של פז
|
מאת:
|
|
טקס שינה, הלוחשת לתינוקות וכל השאר...
|
כותרת:
|
אז ככה: יש לנו טקס שינה קבוע אמבטיה לצלילי דיסק שירי ילדים רגוע ומקסים, הלבשה באור עמום ולצלילי דיסק של נעימות מרגיע, ליטופים, ליחשושים וכו'. האכלת הלילה מתבצעת באור מינימלי במטבח שהוא רחוק מהחדר שלנו, ואין דיבורים או משחקים בלילה. לא נראה לי שיש לנו בכלל בעיה של הבחנה בין היום ללילה, אלא רק שכל פעם פז אוכל בשעות אחרות ואז שנת הלילה הארוכה יוצאת בשעות אחרות שלא תמיד תואמות לשעות שינה שלנו. ניסינו גם את "האבסת הילד" לפי הלוחשת לתינוקות אבל זה ממש לא התאים לנו זה נראה לי ממש לא לעניין להאכיל ילד שאיננו מבקש/רעב, ובנוסף זה נראה לי עלול לגרום לצורך קבוע אח"כ להאכלה הזו בשעה הזו למרות שאולי הוא יוותר עליה לבד. מה שאני שואלת הוא איך גורמים לילד לסדר את היום מבחינת האוכל והשינה לשעות קבועות (פחות או יותר כמובן הרי הוא לא שעון שוויצרי...), או שאולי פשוט לתת לזמן לעשות את שלו והוא יסדר את עצמו לבד? כולם מסביבי כל הזמן שואלים אותי הוא כבר ישן לילה שלם, הוא נותן לך לישון וכו' וכשאני מסבירה שהוא כן יושן שנת לילה (6-7 שעות) אבל לא תמיד בשעות המקבילות אלי הם אומרים לי את צריכה כבר ממזמן להתחיל להכניס לו קורנפלור באוכל כדי שהוא ישן כל הלילה... זה די מעצבן ונמאס לי לענות שאני לא רוצה או שעוד קצת וכו'.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|