פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
3/2/2003 23:37 אמא של פז מאת:
טקס שינה, הלוחשת לתינוקות וכל השאר... כותרת:
אז ככה: יש לנו טקס שינה קבוע אמבטיה לצלילי דיסק שירי ילדים רגוע ומקסים, הלבשה באור עמום ולצלילי דיסק של נעימות מרגיע, ליטופים, ליחשושים וכו'. האכלת הלילה מתבצעת באור מינימלי במטבח שהוא רחוק מהחדר שלנו, ואין דיבורים או משחקים בלילה. לא נראה לי שיש לנו בכלל בעיה של הבחנה בין היום ללילה, אלא רק שכל פעם פז אוכל בשעות אחרות ואז שנת הלילה הארוכה יוצאת בשעות אחרות שלא תמיד תואמות לשעות שינה שלנו. ניסינו גם את "האבסת הילד" לפי הלוחשת לתינוקות אבל זה ממש לא התאים לנו זה נראה לי ממש לא לעניין להאכיל ילד שאיננו מבקש/רעב, ובנוסף זה נראה לי עלול לגרום לצורך קבוע אח"כ להאכלה הזו בשעה הזו למרות שאולי הוא יוותר עליה לבד.
מה שאני שואלת הוא איך גורמים לילד לסדר את היום מבחינת האוכל והשינה לשעות קבועות (פחות או יותר כמובן הרי הוא לא שעון שוויצרי...), או שאולי פשוט לתת לזמן לעשות את שלו והוא יסדר את עצמו לבד?
כולם מסביבי כל הזמן שואלים אותי הוא כבר ישן לילה שלם, הוא נותן לך לישון וכו' וכשאני מסבירה שהוא כן יושן שנת לילה (6-7 שעות) אבל לא תמיד בשעות המקבילות אלי הם אומרים לי את צריכה כבר ממזמן להתחיל להכניס לו קורנפלור באוכל כדי שהוא ישן כל הלילה... זה די מעצבן ונמאס לי לענות שאני לא רוצה או שעוד קצת וכו'.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
3/2/2003  19:03 */*/*/ OT לשרי \*\*\* (וסליחה אמא של פז) - ליאתיתי
3/2/2003  20:33 אם פז המתוק ישן 6 !!!!!!! שעות רצוף בגיל 3 חודשים אז חוץ מלהתפלל שככה זה ימשך לא צריך לעשות כלום! וברצינות - שרי 2
3/2/2003  21:43 ליאתיתי- לא רק שלא קיבלתי, אפילו תהיתי מה קרה שלא ענית.... (ל"ת) - שרי
3/2/2003  22:12 שרי, שלחתי לך עכשיו שוב (ל"ת) - ליאתיתי
3/2/2003  22:21 אמא של פז - טנגה
4/2/2003  08:19 אני חושבת שבתור הורים לתינוקות, זה אנחנו שצריכים לשנות את סדר היום שלנו לפיהם ולא ההפך - לירון
4/2/2003  09:15 אם ככה אז הייתי משאירה את המצב כמו שהוא - טנגה
4/2/2003  09:57 אצלינו העניין יותר קריטי סביב - מעיין של ליב
4/2/2003  10:30 סדר יום לתינוק - מיכל קסטן
4/2/2003  10:33 לא תאמינו למה שקרה אתמול בלילה, - אמא של פז
4/2/2003  11:10 מסכימה עם לירון..אבל - אנה
4/2/2003  11:23 אנה...השאלה היתה על ילד בן 3 חודשים, ועל זה התשובה... - לירון
4/2/2003  11:30 ללירון, - אמא של פז


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש