פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
4/2/2003 09:15 טנגה מאת:
אם ככה אז הייתי משאירה את המצב כמו שהוא כותרת:
גם לי לא נראה להאביס את הילד בכוח, וזה נשמע כאילו אתם בדרך הנכונה. אני דווקא חושבת שאין פסול בלנסות לעשות לעצמינו את החיים קלים יותר, אבל לא במחיר של קורנפלור. לפחות לא בינתיים. קחי בחשבון שיכול להיות שזה לא יסתדר מעצמו, וזה עניין של החלטה שלך באיזה שלב את מתערבת. לא עולה על דעתי שום דבר נוסף שאת יכולה לעשות מעבר למה שאת עושה. מהניסיון שלי, גם אם הצלחתי יום אחד "למשוך" את עמית עם אוכל לשעה שיותר התאימה לי, למחרת הוא חזר לשעות שלו. ואם חשוב לך לענות למי שמציק לך, נראה לי שרוב הילדים, גם בגיל מבוגר יותר, ישנים פחות טוב מפז ואתם במצב לא רע בכלל.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
3/2/2003  19:03 */*/*/ OT לשרי \*\*\* (וסליחה אמא של פז) - ליאתיתי
3/2/2003  20:33 אם פז המתוק ישן 6 !!!!!!! שעות רצוף בגיל 3 חודשים אז חוץ מלהתפלל שככה זה ימשך לא צריך לעשות כלום! וברצינות - שרי 2
3/2/2003  21:43 ליאתיתי- לא רק שלא קיבלתי, אפילו תהיתי מה קרה שלא ענית.... (ל"ת) - שרי
3/2/2003  22:12 שרי, שלחתי לך עכשיו שוב (ל"ת) - ליאתיתי
3/2/2003  22:21 אמא של פז - טנגה
3/2/2003  23:37 טקס שינה, הלוחשת לתינוקות וכל השאר... - אמא של פז
4/2/2003  08:19 אני חושבת שבתור הורים לתינוקות, זה אנחנו שצריכים לשנות את סדר היום שלנו לפיהם ולא ההפך - לירון
4/2/2003  09:57 אצלינו העניין יותר קריטי סביב - מעיין של ליב
4/2/2003  10:30 סדר יום לתינוק - מיכל קסטן
4/2/2003  10:33 לא תאמינו למה שקרה אתמול בלילה, - אמא של פז
4/2/2003  11:10 מסכימה עם לירון..אבל - אנה
4/2/2003  11:23 אנה...השאלה היתה על ילד בן 3 חודשים, ועל זה התשובה... - לירון
4/2/2003  11:30 ללירון, - אמא של פז


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש