גם לי לא נראה להאביס את הילד בכוח, וזה נשמע כאילו אתם בדרך הנכונה. אני דווקא חושבת שאין פסול בלנסות לעשות לעצמינו את החיים קלים יותר, אבל לא במחיר של קורנפלור. לפחות לא בינתיים. קחי בחשבון שיכול להיות שזה לא יסתדר מעצמו, וזה עניין של החלטה שלך באיזה שלב את מתערבת. לא עולה על דעתי שום דבר נוסף שאת יכולה לעשות מעבר למה שאת עושה. מהניסיון שלי, גם אם הצלחתי יום אחד "למשוך" את עמית עם אוכל לשעה שיותר התאימה לי, למחרת הוא חזר לשעות שלו. ואם חשוב לך לענות למי שמציק לך, נראה לי שרוב הילדים, גם בגיל מבוגר יותר, ישנים פחות טוב מפז ואתם במצב לא רע בכלל.
|
תוכן התגובה:
|