|
4/2/2003 10:33
|
אמא של פז
|
מאת:
|
|
לא תאמינו למה שקרה אתמול בלילה,
|
כותרת:
|
פז אכל בשעה 19:10 בערב. עשינו לו אמבטיה בשעה 20:30 והוא הלך לישון בשעה 21:30. ציפינו שהוא יתעורר סביב 24:00 לאכול (הרי עברו 5 שעות...) אך מכיון שבשעה 24:30 לא היתה שום תזוזה החלטתי להישכב לישון עד שהוא יעיר אותי. נורא התבאסתי שבטח אני ישים את הרוב ואחרי חצי שעה תהיה "אזעקה". בשעה 04:00 אני מתעוררת לי ומסתכלת על השעון ולא מאמינה! הפספוס עוד ישן... בקיצור הוא התעורר בשעה 05:00! פשוט לא יאומן. מלא שעות הוא לא אכל, תגידו זה אנושי? בקיצור, נראה לי שהקדמתי (חס וחלילה לא לפתוח פה...) ונראה שאנחנו בדרך הנכונה!
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|