פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
4/2/2003 10:33 אמא של פז מאת:
לא תאמינו למה שקרה אתמול בלילה, כותרת:
פז אכל בשעה 19:10 בערב. עשינו לו אמבטיה בשעה 20:30 והוא הלך לישון בשעה 21:30. ציפינו שהוא יתעורר סביב 24:00 לאכול (הרי עברו 5 שעות...) אך מכיון שבשעה 24:30 לא היתה שום תזוזה החלטתי להישכב לישון עד שהוא יעיר אותי. נורא התבאסתי שבטח אני ישים את הרוב ואחרי חצי שעה תהיה "אזעקה". בשעה 04:00 אני מתעוררת לי ומסתכלת על השעון ולא מאמינה! הפספוס עוד ישן... בקיצור הוא התעורר בשעה 05:00! פשוט לא יאומן. מלא שעות הוא לא אכל, תגידו זה אנושי?
בקיצור, נראה לי שהקדמתי (חס וחלילה לא לפתוח פה...) ונראה שאנחנו בדרך הנכונה!

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
3/2/2003  19:03 */*/*/ OT לשרי \*\*\* (וסליחה אמא של פז) - ליאתיתי
3/2/2003  20:33 אם פז המתוק ישן 6 !!!!!!! שעות רצוף בגיל 3 חודשים אז חוץ מלהתפלל שככה זה ימשך לא צריך לעשות כלום! וברצינות - שרי 2
3/2/2003  21:43 ליאתיתי- לא רק שלא קיבלתי, אפילו תהיתי מה קרה שלא ענית.... (ל"ת) - שרי
3/2/2003  22:12 שרי, שלחתי לך עכשיו שוב (ל"ת) - ליאתיתי
3/2/2003  22:21 אמא של פז - טנגה
3/2/2003  23:37 טקס שינה, הלוחשת לתינוקות וכל השאר... - אמא של פז
4/2/2003  08:19 אני חושבת שבתור הורים לתינוקות, זה אנחנו שצריכים לשנות את סדר היום שלנו לפיהם ולא ההפך - לירון
4/2/2003  09:15 אם ככה אז הייתי משאירה את המצב כמו שהוא - טנגה
4/2/2003  09:57 אצלינו העניין יותר קריטי סביב - מעיין של ליב
4/2/2003  10:30 סדר יום לתינוק - מיכל קסטן
4/2/2003  11:10 מסכימה עם לירון..אבל - אנה
4/2/2003  11:23 אנה...השאלה היתה על ילד בן 3 חודשים, ועל זה התשובה... - לירון
4/2/2003  11:30 ללירון, - אמא של פז


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש