|
4/2/2003 11:10
|
אנה
|
מאת:
|
|
מסכימה עם לירון..אבל
|
כותרת:
|
אני חושבת שזה מאוד עניין של גיל. בגיל 3 חודשים, נראה לי לא הוגן כלפי הילד להכתיב לו דברים כדי שלנו יהיו חיים קלים. מצד שני, אני גם חושבת שלדאוג לרווחת ההורים- זה לא מילה גסה.. השאלה באיזה גיל הילד ומה מידת המוכנות שלו..
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|