|
4/2/2003 11:30
|
אמא של פז
|
מאת:
|
|
ללירון,
|
כותרת:
|
למה אני מתעוררת בשעה 04:00 לפנות בוקר? כנראה עניין של הרגל וגם הרגשתי שישנתי ה מ ו ן! כל הזמן חשבתי לעצמי אולי הוא רעב, אולי הוא לא נושם (חס וחלילה) וכו' אבל כנראה שיש לקטנים האלה המון שינויים שצריך להתרגל אליהם וזה שינוי טוב שגם אליו צריך להתרגל והלוואי שימשיך כך!
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|