פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
4/2/2003 11:30 אמא של פז מאת:
ללירון, כותרת:
למה אני מתעוררת בשעה 04:00 לפנות בוקר? כנראה עניין של הרגל וגם הרגשתי שישנתי ה מ ו ן!
כל הזמן חשבתי לעצמי אולי הוא רעב, אולי הוא לא נושם (חס וחלילה) וכו' אבל כנראה שיש לקטנים האלה המון שינויים שצריך להתרגל אליהם וזה שינוי טוב שגם אליו צריך להתרגל והלוואי שימשיך כך!

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
3/2/2003  19:03 */*/*/ OT לשרי \*\*\* (וסליחה אמא של פז) - ליאתיתי
3/2/2003  20:33 אם פז המתוק ישן 6 !!!!!!! שעות רצוף בגיל 3 חודשים אז חוץ מלהתפלל שככה זה ימשך לא צריך לעשות כלום! וברצינות - שרי 2
3/2/2003  21:43 ליאתיתי- לא רק שלא קיבלתי, אפילו תהיתי מה קרה שלא ענית.... (ל"ת) - שרי
3/2/2003  22:12 שרי, שלחתי לך עכשיו שוב (ל"ת) - ליאתיתי
3/2/2003  22:21 אמא של פז - טנגה
3/2/2003  23:37 טקס שינה, הלוחשת לתינוקות וכל השאר... - אמא של פז
4/2/2003  08:19 אני חושבת שבתור הורים לתינוקות, זה אנחנו שצריכים לשנות את סדר היום שלנו לפיהם ולא ההפך - לירון
4/2/2003  09:15 אם ככה אז הייתי משאירה את המצב כמו שהוא - טנגה
4/2/2003  09:57 אצלינו העניין יותר קריטי סביב - מעיין של ליב
4/2/2003  10:30 סדר יום לתינוק - מיכל קסטן
4/2/2003  10:33 לא תאמינו למה שקרה אתמול בלילה, - אמא של פז
4/2/2003  11:10 מסכימה עם לירון..אבל - אנה
4/2/2003  11:23 אנה...השאלה היתה על ילד בן 3 חודשים, ועל זה התשובה... - לירון


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש