קודם כל בגיל 6 חודשים הם צריכים את תוספות המזון, כלומר חוץ מזה שהיא רוצה, היא גם צריכה. גם טליה מראה התלהבות רבתית מכל אוכל שהוא, אבל שזה מגיע תכלס לאוכל- נישט....אחרי חודש אנחנו בממוצע של 4 כפיות פרות בבוקר, ו-5 כפיות מרק טחון בצהרים...(אולי) לאט, לאט, לכן רצוי להתחיל עכשיו...
עכשיו לגבי למה גזר ולמה בטטה וכו'- מפרידים כל ירק וירק בגלל זה, אולי לשי לא תהיה עצירות, ואולי דווקא הקישוא יגרום לה פריחה...עד שלא מנסים-לא יודעים. יש כמובן דברים כמו דבש, בוטנים וכו', שרצוי וכדאי אפילו לא לנסות, כי התוצאות הם יותר חמורות.
מה עוד שאלת?.....מממ.....
אה- המרק- כרגע המרק של טליה הוא- גזר, קישוא, בטטה, תפו"א, דלעת, פטרוזליה, שורש פטרוזליה, שמיר, וחזה הודו אדום- טחון-יאמי יאם.
מכיוון השכמות יוצאת אסטרונומית, והיא, כאמור, אוכלת 2-3 כפויות, אני מקפיאה את המרק בכלי לקוביות קרח, וכל יום מפשירה 2-3 קוביות...
פרות, כרגע- בננה ואגס/תפוח מרוסקים עם כפית שקדיה (לקנות בכל חנות טבע- מלא ברזל! טעים ויקר)
המון המון בהצלחה.
|
תוכן התגובה:
|