ליאת1: לא כל ירק מועד לפורענות אכן מפריע לכולם. אם נמנע מהכל אז לא ננסה אף ירק\פרי לעולם במאמר של טובה כתוב שב8 חודשים מגיעים לשתי ארוחות . במרק בשלב הזה יש כבר :בטטה,תפו"א,גזר,עוף\הודו\קיטניות (פירוט מלא במאמר) לא קורה כלום אם מפספסים ארוחה. ממילא בהתחלה זה רק "טעימות". בכל אופן את יכולה לקחת איתך את האוכל המרוסק.
שאלות לטובה: אחרי שחרשתי את המנוע בנושא אוכל אצבעות ומוצקים למתקדמים 1.(להלן לינקים שאספתי), רציתי לשאול איזה אוכל אצבעות שמותר ב8 חודשים (כלומר בלי גלוטן) ניתן לתת פרט לגזר קישואים ובטטה מבושלים שלא זכו להצלחה מסחררת. 2.פרט לכך, רציתי לשאול אם יש עדיפות לאיזה ממוצרי החלב להתחיל ב9 חודשים: האם עדיף גמדים או גבינה?? כמה אחוזי שומן בגבינה? האם יש מוצר חלב עדיף על אחר? 3.האם מותר לתת שומר מבושל במרק? 4.האם מותר לתת בשר(עוף) מהגריל? 5.האם עדיף לתת מעדני חלב או סויה 6.האם מותר להשתמש ברוטב סויה?