פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
3/2/2003 23:23 ליאת מאת:
לירוני??????????!!!!!!!!!!!!!!!!!! - וואו, אני ממש שמחה. מחר את מספרת לי את כל הפרטים!... אה, ותודה לאלה על התשובה. (ל"ת) כותרת:


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
3/2/2003  19:57 רק שכחתי להגיד שקראתי את המאמר של טובה קראוזה, אבל לא הצלחתי להפנים (האשמה לחלוטין לא במאמר- רק בעייני העייפות!!!) (ל"ת) - ליאתיתי
3/2/2003  20:59 תשובה לליאתיתי ושאלה לטובה - ליאת
3/2/2003  22:36 ליאת, המון המון תודה, ולהמשך רשימת השאלות: - ליאתיתי
3/2/2003  22:46 ליאתיתי, מכיוון ששי הגיעה לגיל שאפשר להתחיל, אני אנסה לענות לך - לירון
3/2/2003  22:59 ולטובה - האם את עובדת עם 'מכבי' או במסגרת פרטית בלבד?תודה (ל"ת) - לילוש
3/2/2003  23:01 שאלות לטובה ותשובות לליאת - אלה
3/2/2003  23:02 ליאתיתי, אל לחץ! - אנט
3/2/2003  23:13 ליאתיתי, עוד משהו, וגם לספר לכם שחזרתי עכשיו מבילוי זוגי בפעם הראשונה מזה 7 חודשים - לירון
3/2/2003  23:29 ליאתיתי, מוסיפה המלצה קטנה משלי - - שרון-ש
4/2/2003  08:42 לירון, אם כבר פתחת את הנושא- יש לי הצילו אחד בנאלי לחלוטין - תמי
4/2/2003  10:41 תמי - אני עברתי את זה בשלום לפני שבועיים - אמא של פלג
4/2/2003  10:43 OT לליאתיתי - אמא של פלג
4/2/2003  10:47 תודה אורית. עכשיו התקשרו מהגן שהיא מקיאה. - תמי
4/2/2003  11:00 תמי יקרה - אסנת ש.
4/2/2003  11:13 אסנת תודה, - תמי
4/2/2003  11:25 תמי יהיה בסדר!! - אסנת ש.
4/2/2003  11:41 תמי, תאמיני לי כשתגיעי - אורלי_ו
4/2/2003  12:08 לאמא של פלג ולתמי - ליאתיתי
4/2/2003  12:31 תמי אהובתי, - שרון-ש
4/2/2003  12:48 תודה, נשמות טובות שלי, - תמי
4/2/2003  13:13 ולכולכן: - ליאתיתי
4/2/2003  13:50 ליאתיתי, - שרון-ש
4/2/2003  15:18 תמי יקירתי, - איריס גוב
4/2/2003  15:21 ליאתיתי, בהצלחה יקירה במאורע הגדול - איריס גוב
4/2/2003  19:30 לירון, מי שמר על האוצר בזמן שיצאתם? (ל"ת) - אמא של ליאור
4/2/2003  21:49 אחותי...יש מעט מאוד ידים שאני מוכנה להשאיר את האוצר שלי איתם...(בעצם...זו רק אחותי, וחברה שלי- ליאת...) (ל"ת) - לירון
4/2/2003  22:14 ומה עושים כשהפשושה לא רוצה מרק שלם? - תמי.ד.
5/2/2003  23:36 לליאתיתי: - טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
5/2/2003  23:43 לילוש, אני עובדת באופן פרטי או דרך הכללית. לא מקרה נמצא בסל השירותים בכללית. ותשובות לאלה: - טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
5/2/2003  23:47 אוף, העייפות. "לא כל מקרה נמצא בסל השירותים". זהו. (ל"ת) - טובה קראוזה - דיאטנית קלינית


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש