|
3/2/2003 23:29
|
שרון-ש
|
מאת:
|
|
ליאתיתי, מוסיפה המלצה קטנה משלי -
|
כותרת:
|
לא קראתי את כל התגובות שקיבלת כך שאולי אחזור על הדברים, ובכל זאת - נסי להמנע מלתת גזר כאוכל ראשון. הוא מסוגל לגרום לעצירות נבזית ביותר בחלק מהתינוקות. אני לא ידעתי והאכלתי את בר בכפיות גזר שהיא בלעה בשמחה, ומהצד השני נאבקתי בעצירות אכזרית (עד כדי נרות גליצרין בתוסיק). זכרי והפנימי.
בהצלחה!
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|