פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
4/2/2003 08:42 תמי מאת:
לירון, אם כבר פתחת את הנושא- יש לי הצילו אחד בנאלי לחלוטין כותרת:
ה צ י ל ו !!!!
אני יודעת שההצילו הזה כבר נשמע פה אלף פעמים ואפילו עלי הוא קצת נמאס, אבל...... הצילו!!!!!!!
מחר אני לוקחת את בעלי ליומיים לספא זמארין בזכרון יעקב (הוא חוגג 30 בשבוע הבא). תכנונים נפלאים, וכייף, ופינוקים, מקום שאמור להיות מדהים, מסג'ים, שמנים... ואני כל מה שאני יכולה לחשוב עליו זה איך אני אתאפק שלא לבכות כל הזמן, כי- איך מיה תרדם בזרועות סבתא ולא בזרועותיי\תיו, ואיך היא תגיב כשתפקח את העיניים באמצע הלילה ואמא לא תהיה שם, ומה היא תחשוב בבוקר כשמישהו אחר ייגש אליה ויגיד לה בוקר טוב, ואז, כאילו הסיוט לא נגמר, היא תראה שמישהו בא לקחת אותה מהגן וזו לא אמא... ואז שנת צהריים בחוץ... אאאאאאאאההההההההה אני לא שורדת את זה. אוף. אני לא רוצה לא רוצה לא רוצה.
אבל ראבאקקקק, הילדה בת שנה וחצי, איזה אמא קרציה אני, אני לא מסוגלת להתנתק!!! אבל אני צריכה, אנחנו צריכים, הוא צריך.
כן, תרגיעו אותי. הילדה מכירה ואוהבת את הסבתות והסבים שלה מאוד מאוד. היא יחסית מסתגלת במהירות למצבים חדשים.
אבל האמא לעומת זאת... בכיינית כרונית, דאגנית בטירוף, קשורה לילדה כמו קרציה לכלב, מאוהבת בכל ריס וציפורן,
טוב, די, אני אתמודד, נכון? האם אני גם אהנה?
שלום ותודה.
תמי.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
3/2/2003  19:57 רק שכחתי להגיד שקראתי את המאמר של טובה קראוזה, אבל לא הצלחתי להפנים (האשמה לחלוטין לא במאמר- רק בעייני העייפות!!!) (ל"ת) - ליאתיתי
3/2/2003  20:59 תשובה לליאתיתי ושאלה לטובה - ליאת
3/2/2003  22:36 ליאת, המון המון תודה, ולהמשך רשימת השאלות: - ליאתיתי
3/2/2003  22:46 ליאתיתי, מכיוון ששי הגיעה לגיל שאפשר להתחיל, אני אנסה לענות לך - לירון
3/2/2003  22:59 ולטובה - האם את עובדת עם 'מכבי' או במסגרת פרטית בלבד?תודה (ל"ת) - לילוש
3/2/2003  23:01 שאלות לטובה ותשובות לליאת - אלה
3/2/2003  23:02 ליאתיתי, אל לחץ! - אנט
3/2/2003  23:13 ליאתיתי, עוד משהו, וגם לספר לכם שחזרתי עכשיו מבילוי זוגי בפעם הראשונה מזה 7 חודשים - לירון
3/2/2003  23:23 לירוני??????????!!!!!!!!!!!!!!!!!! - וואו, אני ממש שמחה. מחר את מספרת לי את כל הפרטים!... אה, ותודה לאלה על התשובה. (ל"ת) - ליאת
3/2/2003  23:29 ליאתיתי, מוסיפה המלצה קטנה משלי - - שרון-ש
4/2/2003  10:41 תמי - אני עברתי את זה בשלום לפני שבועיים - אמא של פלג
4/2/2003  10:43 OT לליאתיתי - אמא של פלג
4/2/2003  10:47 תודה אורית. עכשיו התקשרו מהגן שהיא מקיאה. - תמי
4/2/2003  11:00 תמי יקרה - אסנת ש.
4/2/2003  11:13 אסנת תודה, - תמי
4/2/2003  11:25 תמי יהיה בסדר!! - אסנת ש.
4/2/2003  11:41 תמי, תאמיני לי כשתגיעי - אורלי_ו
4/2/2003  12:08 לאמא של פלג ולתמי - ליאתיתי
4/2/2003  12:31 תמי אהובתי, - שרון-ש
4/2/2003  12:48 תודה, נשמות טובות שלי, - תמי
4/2/2003  13:13 ולכולכן: - ליאתיתי
4/2/2003  13:50 ליאתיתי, - שרון-ש
4/2/2003  15:18 תמי יקירתי, - איריס גוב
4/2/2003  15:21 ליאתיתי, בהצלחה יקירה במאורע הגדול - איריס גוב
4/2/2003  19:30 לירון, מי שמר על האוצר בזמן שיצאתם? (ל"ת) - אמא של ליאור
4/2/2003  21:49 אחותי...יש מעט מאוד ידים שאני מוכנה להשאיר את האוצר שלי איתם...(בעצם...זו רק אחותי, וחברה שלי- ליאת...) (ל"ת) - לירון
4/2/2003  22:14 ומה עושים כשהפשושה לא רוצה מרק שלם? - תמי.ד.
5/2/2003  23:36 לליאתיתי: - טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
5/2/2003  23:43 לילוש, אני עובדת באופן פרטי או דרך הכללית. לא מקרה נמצא בסל השירותים בכללית. ותשובות לאלה: - טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
5/2/2003  23:47 אוף, העייפות. "לא כל מקרה נמצא בסל השירותים". זהו. (ל"ת) - טובה קראוזה - דיאטנית קלינית


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש