פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
4/2/2003 10:43
אמא של פלג
מאת:
OT לליאתיתי
כותרת:
היי,
מצטערת שרק עכשיו אני מגיבה,
קיבלתי את החליפה המשגעת ...
וההתעוררות בבוקר יום ההולדת למראה החליפה של פלג, לא היתה יכולה להיות מושלמת יותר.
תודה,
אורית (מהוד-השרון)
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
3/2/2003 19:57
רק שכחתי להגיד שקראתי את המאמר של טובה קראוזה, אבל לא הצלחתי להפנים (האשמה לחלוטין לא במאמר- רק בעייני העייפות!!!) (ל"ת)
-
ליאתיתי
3/2/2003 20:59
תשובה לליאתיתי ושאלה לטובה
-
ליאת
3/2/2003 22:36
ליאת, המון המון תודה, ולהמשך רשימת השאלות:
-
ליאתיתי
3/2/2003 22:46
ליאתיתי, מכיוון ששי הגיעה לגיל שאפשר להתחיל, אני אנסה לענות לך
-
לירון
3/2/2003 22:59
ולטובה - האם את עובדת עם 'מכבי' או במסגרת פרטית בלבד?תודה (ל"ת)
-
לילוש
3/2/2003 23:01
שאלות לטובה ותשובות לליאת
-
אלה
3/2/2003 23:02
ליאתיתי, אל לחץ!
-
אנט
3/2/2003 23:13
ליאתיתי, עוד משהו, וגם לספר לכם שחזרתי עכשיו מבילוי זוגי בפעם הראשונה מזה 7 חודשים
-
לירון
3/2/2003 23:23
לירוני??????????!!!!!!!!!!!!!!!!!! - וואו, אני ממש שמחה. מחר את מספרת לי את כל הפרטים!... אה, ותודה לאלה על התשובה. (ל"ת)
-
ליאת
3/2/2003 23:29
ליאתיתי, מוסיפה המלצה קטנה משלי -
-
שרון-ש
4/2/2003 08:42
לירון, אם כבר פתחת את הנושא- יש לי הצילו אחד בנאלי לחלוטין
-
תמי
4/2/2003 10:41
תמי - אני עברתי את זה בשלום לפני שבועיים
-
אמא של פלג
4/2/2003 10:47
תודה אורית. עכשיו התקשרו מהגן שהיא מקיאה.
-
תמי
4/2/2003 11:00
תמי יקרה
-
אסנת ש.
4/2/2003 11:13
אסנת תודה,
-
תמי
4/2/2003 11:25
תמי יהיה בסדר!!
-
אסנת ש.
4/2/2003 11:41
תמי, תאמיני לי כשתגיעי
-
אורלי_ו
4/2/2003 12:08
לאמא של פלג ולתמי
-
ליאתיתי
4/2/2003 12:31
תמי אהובתי,
-
שרון-ש
4/2/2003 12:48
תודה, נשמות טובות שלי,
-
תמי
4/2/2003 13:13
ולכולכן:
-
ליאתיתי
4/2/2003 13:50
ליאתיתי,
-
שרון-ש
4/2/2003 15:18
תמי יקירתי,
-
איריס גוב
4/2/2003 15:21
ליאתיתי, בהצלחה יקירה במאורע הגדול
-
איריס גוב
4/2/2003 19:30
לירון, מי שמר על האוצר בזמן שיצאתם? (ל"ת)
-
אמא של ליאור
4/2/2003 21:49
אחותי...יש מעט מאוד ידים שאני מוכנה להשאיר את האוצר שלי איתם...(בעצם...זו רק אחותי, וחברה שלי- ליאת...) (ל"ת)
-
לירון
4/2/2003 22:14
ומה עושים כשהפשושה לא רוצה מרק שלם?
-
תמי.ד.
5/2/2003 23:36
לליאתיתי:
-
טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
5/2/2003 23:43
לילוש, אני עובדת באופן פרטי או דרך הכללית. לא מקרה נמצא בסל השירותים בכללית. ותשובות לאלה:
-
טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
5/2/2003 23:47
אוף, העייפות. "לא כל מקרה נמצא בסל השירותים". זהו. (ל"ת)
-
טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש