|
4/2/2003 10:47
|
תמי
|
מאת:
|
|
תודה אורית. עכשיו התקשרו מהגן שהיא מקיאה.
|
כותרת:
|
לא יודעת מה לעשות. קרה שהיא הקיאה פעם פעמיים ועבר, וקרה שנשארה הפוכה כמה ימים. אי אפשר לבטל את הנופש כי הם לוקחים 50% על ביטול וגם כי יניב עסוק בהמשך החודש. טוב, נראה איך היא תהיה כשאקח אותה מהגן (אני כבר הולכת). בהצלחה לנו... תמי.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|