|
4/2/2003 11:00
|
אסנת ש.
|
מאת:
|
|
תמי יקרה
|
כותרת:
|
בואי אני אנסה להרגיע אותך...(-: בסוף השבוע האחרון נסענו בעלי ואני עם שני הבנים הגדולים לסוף שבוע ארוך בצפון, השארנו את מיה (בת שנה ו-8 חודשים) אצל הסבים. ביקשתי מהם לטלפן אלינו בכל בעיה וכל עניין, עברו שלושה ימים ואף לא טלפון אחד!! חזרנו לילדה מאושרת ושמחה. הסבים נהנו כל כך, הקטנה שיתפה פעולה, הסבירה להם בדרכה שלה בדיוק מה היא רוצה ומה לא. היית צריכה לשמוע את סבא שלה מתאר בפני איך היא התנהגה וכמה כף היה להם יחד, רק בשביל זה היה שווה... אני כמובן "השמנתי" מנחת לשמוע ככה את סבא מדבר על הבת שלי... אז שיהיה לך בכף, סימכי על הסבים ועל ביתך. בהצלחה אסנת
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|